مشکل دوربین گلکسی اس 24 اولترا

مشکل دوربین گلکسی اس 24 اولترا با آپدیت حل می‌شود

سامسونگ به‌زودی یک آپدیت را برای برطرف‌کردن مشکل دوربین گلکسی اس 24 اولترا منتشر می‌‌کند. اما چه‌چیزی سبب شده صدای کاربران Galaxy S24 Ultra درآید؟

چندوقتی از عرضه سری گوشی‌های پرچمدار سامسونگ برای سال ۲۰۲۴ می‌گذرد. گل سرسبد آنها نیز گلکسی اس 24 اولترا است که می‌خواهد با طراحی زیبا، نمایشگر باکیفیت، پردازنده قدرتمند و البته دوربین‌ های توانمند دل کاربران را ببرد. هرچند ظاهرا همین دوربین باعث نارضایتی خریداران اولیه گوشی شده است.

مشکل دوربین گلکسی اس 24 اولترا در تنظیمات خاص بروز می‌کند

البته دوربین گلکسی S24 Ultra در حالت عادی هیچ مشکلی ندارد و می‌تواند تصاویری بسیار زیبا و باکیفیت را ثبت کند. هرچند که اگر اکسپوژر خودکار را بین ۱.۶ تا ۱.۹ قفل کنید و زوم را نیز بین ۴.۶ تا ۹.۹ برابر قرار دهید، عکس‌ها تاریک‌تر از حالت عادی خواهند شد. کاملا مشخص است که این اتفاق برای بسیاری از کاربران نخواهد افتاد؛ زیرا شما باید تنظیمات را روی حالت خاصی قرار دهید.

مشکل دوربین گلکسی اس 24 اولترا

با وجود این سامسونگ وعده داده که در آینده نزدیک آپدیتی را برای برطرف کردن مشکل دوربین گلکسی S24 اولترا ارائه دهد. شاید در حال حاضر برخی از کاربران گلکسی S24 اولترا به‌خاطر این اتفاق ناراحت باشند. مخصوصا به‌این خاطر که هزینه زیادی را صرف خرید گوشی پرچمدار جدید شرکت کره‌ای کرده‌اند. اما از یک نکته مثبت نیز نباید چشم‌پوشی کرد.

گوشی‌های پرچمدار نماینده بهترین‌های شرکت‌ سازنده هستند. به‌همین‌خاطر بروز کوچکترین مشکلی در آنها بازتابی گسترده پیدا می‌کند. همین نیز شرکت‌های گوشی‌سازی را مجبور می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن آپدیتی را برای برطرف کردن مشکل ارائه دهند. این در حالی است که کاربران حتی بهترین گوشی‌های میان‌رده گاهی مجبورند تا چندین ماه برای دریافت یک آپدیت منتظر بمانند. در مواقعی هم دیده شده که شرکت مشکل گوشی‌های اقتصادی را کاملا نادیده می‌گیرد.

آیا شما با چنین مشکلی در دوربین گلکسی اس 24 اولترا مواجه شده‌اید؟

مطالب مرتبط:
گلکسی اس 24 اولترا در برابر S21 اولترا؛ سه نسل پیشرفت سامسونگ ارزش خرید دارد؟ گلکسی اس ۲۴ اولترا در فضا؛ ثبت تصاویری حیرت انگیز از کره زمین با دوربین پرچمدار سامسونگ این گوشی چینی تاج پادشاهی دوربین را از گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ گرفت