قیمت لوکانو ۷

قیمت لوکانو ۷ ، زیر مجموعه لوکس چری در ایران

لوکانو ۷، یکی از لوکس‌ترین خودروهای چینی است که قرار است در آینده‌ای نزدیک به بازار ایران بیاید. در ادامه این مطلب گجت نیوز، به بررسی قیمت این مدل در بازار کشورمان می‌پردازیم.

بازار خودروهای چینی در کشورمان در سال‌های اخیر به شدت پررونق شده و مدل‌های جذابی در حال وارد شدن به کشور هستند. یکی از مورد انتظارترین خودروهای چینی بازار ایران، لوکانو ۷ است که با توجه به آخرین اخبار خودرو، به زودی با قیمتی بالا روانه بازار کشورمان خواهد شد.

قیمت لوکانو ۷ در بازار ایران چقدر خواهد بود؟

در بازار خودروی ایران، زیر نظر چشمان همیشه جستجوگر مشتریان، معرفی هر محصول جدیدی می‌تواند شرایط بازار را تغییر دهد. این بار، نوبت به لوکانو 7 می‌رسد که زیرمجموعه‌ای از خانواده لوکس چری به شمار می‌رود. با قیمت تقریبی ۲۱ هزار دلار، این خودرو قرار است با قیمتی در حدود ۳ تا ۳.۵ میلیارد تومان به دست مشتریان ایرانی برسد، قیمتی که در نگاه اول شاید کمی سنگین به نظر برسد اما با توجه به امکانات و خصوصیات فنی این محصول، می‌تواند جای بحث و بررسی داشته باشد. بهتر است به یاد داشته باشید این قیمت مربوط به نسخه کم‌آپشن لوکانو هفت است و احتمالا نسخه‌های پرآپشن‌تر، با قیمتی نزدیک به چهار میلیارد تومان روانه بازار شوند.

لوکانو ۷

این مدل توسط ماموت وارد کشور می‌شود و باید انتظار خدمات پس از فروش قابل قبولی را داشته باشیم. لوکانو هفت تنها محصول لوکس مدیران خودرو نیست و لوکانو 8 نیز به زودی وارد بازار می‌شود. قیمت لوکانو ۸ نیز مانند نسخه ۷، تا حدی بالاست.

با قیمت ۳.۵ میلیاردی، چه انتظاراتی باید از لوکانو هفت داشته باشیم؟

با ورود لوکانو 7 به بازار ایران، علاقه‌مندان به خودروهای لوکس و مدرن باید آماده استقبال از عضو جدیدی از خانواده چری باشند. این خودرو که با قیمتی در حدود ۳ تا ۳.۵ میلیارد تومان به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد، مشخصات خوبی دارد و می‌تواند یکی از بهترین کراس اورهای چند سال اخیر ایران باشد.

لوکانو ۷

این خودرو تولید شده توسط JAECOO که یکی از زیرمجموعه‌های معتبر و لوکس چری است، با نام‌های چری Tansuo 06 و Explore 06 در بازار داخلی چین به فروش می‌رسد، اما برای بازارهای صادراتی به جیکو J7 تغییر نام داده است.

این خودرو به عنوان یک کراس اور متوسط شهری، با ویژگی‌هایی نظیر موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری توربو و گیربکس 7 دنده دوکلاچه، توانایی تولید 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور را دارد. این امکانات، لوکانو 7 را به یک رقیب قدرتمند در میدان رقابت تبدیل می‌کند.

نظر شما در مورد کراس اورد لوکس لوکانو ۷ چیست؟ آیا این خودرو ارزش خرید بالایی دارد؟ در بخش نظرات با گجت نیوز و کاربرانش همراه شوید.