نوروز 1403

نوروز 1403 مبارک؛ پیام تبریک تیم گجت نیوز به مناسبت فرارسیدن بهار

فرارسیدن بهار و نوروز 1403 بر تمام همراهان گرامی گجت نیوز مبارک؛ خوشحال و شادمانیم که یک سال دیگر افتخار این را داشتیم که در کنار شما باشیم.

بهار از راه رسید تا زمین نفسی تازه کند، طبیعت حیات دوباره‌ای یابد، درختان بارور شوند و در این رویش سبز ما نیز انگیزه و امید تازه‌ای برای حرکت در مسیر رشد و تعالی پیدا کنیم. سال گذشته به غایت روزهای تلخ و سختی را برایمان به همراه داشت؛ معیشت‌مان سخت بود، دشوارتر شد. اما در ابتدای بهار، در فصل غزل‌خوانی بلبل‌ها لب به شِکوه و گلایه گشودن جایز نیست. امیدواریم فراسیدن نوروز 1403 برای زدودن غبار دشمنی‌ها، تلخ‌کامی‌ها، پشت سر گذاشتن غم‌های کهنه و از همه مهم‌تر تلاش برای حرکت به سوی آینده‌ای روشن‌تر فرصت و دلیل مغتنمی باشد؛ همانطور که هوشنگ ابتهاج عزیز می‌گوید: «بهار آمد بیا تا داد عمر رفته بستانیم / به پای سرو آزادی سر و دستی برافشانیم»

امیدواریم نوروز شروع یک سال پر از شادی، موفقیت و اتفاقات خوب برای همه شما همراهان عزیزان باشد و ما، اعضای تیم گجت نیوز در سیزدهمین سال تاسیس این رسانه به شما قول می‌دهیم که تمام همت خود را به کار می‌گیریم تا قوی‌تر و حرفه‌ای‌تر از همیشه در خدمت‌تان باشیم و لحظات خوبی را در کنار یکدیگر پشت سر بگذاریم. برای سال 1403 برنامه‌های متنوع و جذابی را به در نظر داریم که چند مورد از آن‌ها قطعاً غافلگیرتان خواهد کرد.

تبریک صمیمانه خود را به مناسب فرا رسیدن سال 1403 به شما تقدیم می‌کنیم و برای یکایک‌تان آروزی سلامتی، شادکامی و عافیت داریم.

سال نو مبارک، تیم گجت نیوز ❤️

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*