سامسونگ گلکسی ای 35

نتایج تست باتری گلکسی آ 35 (Galaxy A35) سامسونگ مثال‌زدنی است

نتایج تست باتری گلکسی آ 35 – Galaxy A35 نشان می‌دهد تراشه اگزینوس این گوشی سامسونگ، کارایی بالایی در مدیریت مصرف انرژی دارد.

وب‌سایت GSMArena در مجموعه تست های باتری خود، این‌بار به‌سراغ گوشی گلکسی آ 35 سامسونگ رفت. بر اساس نتایج به‌دست آمده، مدت زمان کارکرد فعال این گوشی 12 ساعت 26 دقیقه است که امتیاز خیلی خوبی محسوب می‌شود.

به‌نظر می‌رسد چیزی که بیشترین تاثیر را در ثبت این کارنامه درخشان داشت، استفاده سامسونگ از تراشه 5 نانومتری اگزینوس 1380 به‌جای تراشه 6 نانومتری دایمنسیتی 1080 بود.

نتایج تست باتری گلکسی آ 35 سامسونگ

دوام باتری گلکسی ای 35 به‌ویژه در هنگام اجرای گیم، چشمگیر و اختلاف آن با بسیاری از گوشی‌های دیگر دارای باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، معنادار است؛ گواهی بر بهره‌وری انرژی بالای چیپ اگزینوس!

در وبگردی و استریم ویدیو، دوام شارژ این گوشی قابل مقایسه با رقبای هم‌رده خود است؛ البته اگر موتورولا موتو G84 را فاکتور بگیریم. پس می‌توان این‌طور تعبیر کرد که صفحه نمایش گلکسی A35 به کم‌مصرفی تراشه آن نیست.

ریز نتایج تست باتری گوشی گلکسی آ 35 سامسونگ

  • مدت زمان کارکرد فعال گوشی: 12 ساعت و 26 دقیقه
  • مدت زمان مکالمه تلفنی: 26 ساعت و 39 دقیقه
  • مدت زمان وبگردی: 10 ساعت و 19 دقیقه
  • مدت زمان استریم ویدیو: 13 ساعت و 38 دقیقه
  • مدت زمان گیمینگ: 9 ساعت و 10 دقیقه

جی‌اس‌ام آرنا این کارنامه را یکی از بهترین نتایج ثبت شده برای گوشی‌های هم‌رده گلکسی A35 توصیف کرده است. در انتها می‌توانید دوام شارژ باتری این گوشی را با چند مدل رقیب، مقایسه کنید.

نتایج تست باتری گلکسی آ 35 سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*