مسابقه عکاسی هوایی با پهپاد 2024

برندگان مسابقه عکاسی با پهپاد در سال 2024؛ تصاویر حیرت انگیز زمین از آسمان

سایت SkyPixel تصاویر منتخب مسابقه عکاسی هوایی با پهپاد 2024 را منتشر کرد. برگزیدگان این رقابت از بین 130 هزار عکس انتخاب شده‌اند.

امسال سایت SkyPixel با همکاری سازنده پهپادهای DJI نهمین مسابقه سالانه عکس و فیلم را برگزار کردند. برنده این رقابت، عکاسی به‌نام دائولای (Daolai) بوده که با پهپاد خود تصویری از چادر عشایر مغول را در یک صبح زیبای برفی به ثبت رسانده است. برای مشاهده عکس‌ های برگزیده مسابقه عکاسی با پهپاد در سال 2024 ادامه این مطلب را در گجت نیوز دنبال کنید.

تصاویر منتخب مسابقه عکاسی هوایی با پهپاد 2024

دائولای برای ثبت یورت مغول‌ها از دوربین DJI Mavic 3 Pro با زوم 3 برابری استفاده کرده است. در این عکس، گله‌دارانی را در علفزارهای اولان بوتونگ مغولستان مشاهده می‌کنید که در اطراف یک یورت (چادر عشایر مغول) هستند. یکی از داوران در وصف این عکس گفته است: «عکس چشم‌اندازی زیبا و دوست‌داشتنی دارد، بسیار نرم و به نقاشی شبیه است. یک منظره هوایی زیبا که تنها بر کیفیت گرافیکی آن تاکید نمی‌کند و روایت‌گر داستان جامعه است.»

یورت مغولی

یورت مغولی

در ادامه می‌توانید دیگر برگزیدگان مسابقه عکاسی با پهپاد در سال جاری را مشاهده کنید. (برای بزرگنمایی، روی عکس کلیک کنید)

 

از دست ندهید:
تصاویر منتخب مسابقه عکاسی زیر آب ۲۰۲۴ برندگان مسابقه عکاسی حیات وحش ۲۰۲۴ + عکس دیدنی ترین و ترسناک ترین مکان های متروکه در جهان + عکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*