خرید گیفت کارت

خرید گیفت کارت ارزان و تحویل آنی از آی پینز

«آی‌پینز» با ارائه انواع گیفت‌کارت‌ها با قیمت‌هایی ارزان، در این مطلب خدمات خود را معرفی کرده است.

وب سایت آی پینز تأمین و پخش‌کننده تمامی گیفت کارت‌های موجود در بازار به‌صورت آنلاین و تحویل سریع است، که در خرید و فروش گیفت با قیمت ارزان فعالیت می‌کند. شما می‌توانید باتوجه‌به نیاز خود گیفت کارت مورد نظرتان را انتخاب کنید و با بهترین قیمت به خرید گیفت کارت بپردازید. ما تا جایی که توانستیم سود محصولات را پایین آوردیم تا قیمت گیفت کارت‌ها ارزان‌تر باشد.

می‌توانید گیفت کارت‌های محبوب مانند گیفت کارت آیتونز، گوگل پلی، پلی استیشن، ایکس باکس، اسپاتیفای، استیم، اسکایپ، ریزرگلد، بتل نت، روبلاکس، پابجی موبایل، گیم پس، مسترکارت و… که نیاز دارید را بخرید، با افزایش امتیاز و تبدیل آن‌ها به کد تخفیف در خرید های بعدی تخفیف بگیرید، ما به‌صورت ۲۴ ساعته پشتیبان شما هستیم.

شما با خرید گیفت کارت از آی پینز خیلی راحت و بدون نیاز به کارت‌های دیگر می‌توانید هر پرداختی در پلتفرم‌های مختلف دارید را انجام دهید. پرداخت‌های درون برنامه‌ای، خرید و شارژ آیکلود، خرید بازی‌ها در کنسول‌های مختلف بازی از جمله پرطرفدارترین پرداخت هایی است که کاربران با گیفت کارت انجام می‌دهند.

تمام محصولات موجود در آی پینز کاملا به‌صورت قانونی و رسمی به مشتریان عزیز ارائه می‌شوند.

خرید گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن (PlayStation) یک روش شارژ حساب کاربری PlayStation Network (PSN) است که اجازه می‌دهد با استفاده از اعتبار موجود در کارت، محتواها و خدماتی را که توسط شرکت سونی عرضه می‌شود، در دستگاه PlayStation خریداری کنید.

این محصول انواع مختلفی دارد که آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

  • پلی استیشن نتورک: اغلب برای شارژ حساب کاربری یا خرید آیتم و بازی استفاده می‌شود.
  • پلی استیشن پلاس: برای بازی های آنلاین کاربرد دارد و همچنین امکانات ویژه‌ای دارد.

به همین منظور می‌توانید به صفحه خرید گیفت کارت پلی استیشن مراجعه کنید.

خرید گیفت کارت اپل آیتونز

گیفت کارت apple itunes /کدهای اپل به خرید کالاها و خدمات از فروشگاه اپل اشاره دارد که برای خرید در اپ استور، اپل تی وی، اپل موزیک، آیتونز، اپل آرکید، اپلیکیشن اپل استور، apple.com و اپل استور استفاده می‌شود.

می‌توانید کارت‌های هدیه اپل را شارژ کنید یا در هر زمانی فوراً به حساب اپل خود پول اضافه کنید. پس از آن، می‌توانید از موجودی خود برای پرداخت محصولات اپل، لوازم جانبی، برنامه‌ها، بازی‌ها، موسیقی، فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، iCloud، بسته به نحوه تماس با آن استفاده کنید.

می‌توانید به‌راحتی کارت هدیه خود را در iPhone، iPad، iPod touch خود شارژ کنید، کد 16 رقمی خود را پیدا کنید و سپس به فروشگاه برنامه در iPhone، iPad یا iPod touch خود بروید، برنامه را باز کنید، به‌دنبال بخشی با علامت Tap Today بگردید. در پایین صفحه، بالای صفحه، روی دکمه ورود به سیستم یا عکس خود ضربه بزنید. می‌توانید «Redeem Gift Card/Code» را انتخاب کنید. سپس می‌توانید از بسته خود لذت ببرید.

خرید گیفت کارت استیم

شرکت VALVE که دارنده بازی های معروف از جمله Counter Strike است، پشتیبان سیستم STEAM است. در نظر داشته باشید که کلیه شرکت‌های بازی‌سازی آن هم در هر کشوری این شبکه را به رسمیت می‌شناسند و نسبت به قرار دادن بازی‌های خود جهت فروش آنلاین یا دانلود بازی‌ها و سرویس‌دهی روی سرورهای آن اقدام می‌کنند. گیفت کارت‌های استیم انواع مختلفی با توجه به کشور مورد نظر دارد. برای خرید گیفت کارت استیم ترکیه و کشور های دیگر می‌توانید به وب سایت آی پینز مراجعه کنید و با پایین‌ترین قیمت خریداری کنید.

خرید گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت گوگل پلی همان‌طور که از اسمش مشخص است کارت هدیه شرکت گوگل است که از این اعتبار مجازی برای هدیه دادن یا استفاده شخصی برای خرید در فروشگاه گوگل پلی Google Play Market استفاده می‌شود.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به وب سایت فروشگاه Google Play خود بروید و گزینه استفاده از کد در سمت چپ صفحه را انتخاب کنید، سپس روی گزینه “Redeem” در منوی کناری کلیک کنید تا کد خود را وارد کنید. در مرحله بعدی باید کد کارت خود را وارد کنید. تأیید کنید که می‌خواهید از کد استفاده کنید.

نکته قابل توجه برای کاربران ایرانی و مشکلاتی که در خرید این محصول داشتند در سال 2013 حل شده و کلیه افرادی که از نسخه Market استفاده می‌کردند به‌صورت اتوماتیک به نسخه گوگل پلی، به‌روزرسانی شدند. در نهایت با لغو تحریم توسط گوگل استفاده از این محصول نیز بدون مشکل صورت می‌پذیرد؛ همچنین به‌روزرسانی “نرم‌افزار گوگل پلی سرویس” موجب نصب و راه‌اندازی راحت نرم افزارهای آن است.

خرید گیفت کارت

برای خرید گیفت کارت ارزان و تحویل آنی می‌توانید به وب سایت آی پینز به آدرس ipinz.ir مراجعه کنید و در اولین خرید خود تخفیف ویژه دریافت کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*