Ubisoft: محتوای دانلودی بیشتری برای The Division در نظر داریم

­واقعا باید سخن شرکت Bungie را گرامی بداریم که گفت:« گیمر ها باید انتظار محتوای اضافی بیشتری برای بازی ها داشته باشند». آنطور که پیداست، شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) نیز برای آخرین عنوان خود یعنی دویژن (The Division) محتوا های دانلودی زیادی در نظر گرفته است. این شرکت فرانسوی الاصل برای آخرین بازی خود، که روایت کننده نیویورک بحران زده است، برای سال اول انتشار برنامه های متعددی در نظر دارد.

مرحله اول این برنامه‌ی یک ساله، در قالب دو آپدیت رایگان اجرایی خواهد شد. این دو بسته الحاقی، در ماه آپریل، محتوایی به بخش تیمی بازی (Incursions) اضافه می‌کند، در حالی که در ماه مِی (May) این محتوای اضافه دارای رویداد “میدان کلمبوس” (Columbus Circle) خواهد بود. در ماه ژوئن، نبرد های زیرزمینی (تونل های مترو) در انتظار شما خواهد بود و در بخشی دیگر از این برنامه، ما شاهد اضافه شدن بخش “بقا – Survival” به بازی خواهیم بود که در فصل تابستان اضافه می‌شود.

سوا از محتوا های دانلودی اضافه، یوبی‌سافت به صورت هفتگی یا ماهانه به بازی خود ماموریت ها و مراحل تازه اضافه می‌کند. همچنین پیشنهاد داده است که اگر گیمران، مشتاق به دریافت محتوای بیشتری هستند می‌توانند با خرید نسخه های طلایی یا کالکتور، از مراحل بیشتر بهره‌مند شوند.

اولین DLC ( محتوای قابل دانلود ) این عنوان، فردا مورخ ۸ مارچ ۲۰۱۶ به صورت کاملا رایگان عرضه خواهد شد. یوبی‌سافت با انجام این امور صرفا تبلیغاتی، سعی در کنار زدن عناوینی مثل  را دارد. شاید زمان و تقدیر دست به دست هم دهند و عنوان محبوب یوبی‌سافت را به محبوبیتی بیشتر از عناوین دیگر مولتی-پلیر برسانند.

دویژن (The Division) هم اکنون برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و رایانه های شخصی (با تاخیر) در دسترس است. شهر یخ بسته‌ی نیویورک منتظر شماست!

منبع: Engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*