کلش رویال : چه زمانی باید به قلعه شاه حمله کرد؟

کلش رویال یکی از بازی‌های زیبایی‌ست که انتظار می‌رود بتواند به راحتی جایگزین اکثر بازی‌های کارتی آنلاین شود. البته هرچه قدر این بازی در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما پیروزی در آن نیاز به استفاده از هوش بالایی داشته و باید با استراتژی درست به مبارزه پرداخت. این بار قصد داریم به شما زمان مناسب برای حمله به قلعه شاه را آموزش دهیم. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

کلش رویال قوانین ساده‌ای دارد، با کارت‌های خود باید قلعه شاه حریف را نابود سازید. اکثر گیمرها درست زمانی که یکی از برج‌های محافظ را نابود می‌سازند به سراغ قلعه‌ی شاه رفته و سعی می‌کنند هرچه زودتر پیروز شوند. اما این کار درست نیست و امکان شکست خوردن شما را بالا می‌برد.

در ابتدا بهتر است به چند نکته دقت کنیم:

  • نوار سلامت (HP) قلعه‌ی شاه نسبت به دو برج محافظ بیشتر است، در واقع نسبت به برج‌ها در حدود ۶۰ درصد بیشتر می‌تواند در برابر ضربات دوام آورد.
  • بهترین روش این است که ساختمان‌های دفاعی را ابتدا ساخته تا در کنار برج‌های شما، از ساختمان‌هایی که دارید دفاع کنند. سپس به فکر حمله به دشمن خود باشید.
  • در نظر داشته باشید که در ابتدای بازی شاه به دشمن‌های شما حمله نمی‌کند مگر در حالتی که یکی از برج‌های محافظ نابود شده باشد و یا به قلعه‌ی شاه حمله گردد.

باید در نظر داشته باشید که برای پیروزی تا وقتی که یکی از برج‌های محافظ را نابود نساخته‌اید از حمله به قلعه شاه جلوگیری کنید زیرا کار را برای خودتان سخت‌تر خواهید ساخت. شاه می‌تواند به راحتی با توپ خود قوی‌ترین مبارزین شما را از پای دربیاورد و همچنین فضای زیادی را برای نبرد پوشش می‌دهد که در حدود ۸.۵ نیم خانه است.

استفاده از جادو‌ها مانند جادوی تیر ( Arrow ) یا گلوله‌ی آتشین ( Fireball ) می‌تواند به قلعه شاه آسیب رساند و شاه را بیدار کند. این اشتباهی‌ست که در اکثر تازه‌کاران قابل رویت بوده و به رقیب خود فرصتی می‌دهند تا در حالی که هر دو برج خود را دارند، از آتش توپ شاه نیز برای محافظت از خود استفاده کنند.

کلش رویال ۶پس از نابود ساختن یکی از دو برج‌ محافظ، شما می‌توانید به برج دوم حمله کرده و یا مستقیما به قلعه‌ی شاه حمله‌ور شوید. بهترین روش این است که ابتدا برج محافظ دوم را نابود سازید. اکثر گیمرها وقتی برج اولشان نابود شد تمام نیروهای خود را در آن سمت قرار می‌دهند و برج دوم را بدون نیروی کمکی رها می‌سازند. شما کافی‌ست که یک بلوف زده و نیرویی با اکسیر کم را برای نابودی قلعه‌ی شاه روانه ساخته و بعد از اینکه تمام نیروهای حریف برای دفاع از قلعه پیاده شد، با غول‌ها و همچنین شاهزاده که ضربات سنگینی به ساختمان‌ها وارد می‌کنند، برج دوم را نیز از بین ببرید.

البته در این مدت از مسیر دوم که مستقیم به قلعه‌ی شاه می‌رود غافل نشده و برای سرگرم کردن حریف نیروهایی مانند لشکر اسکلت‌ها که تعداد بی‌شماری اسکلت را روانه‌ی میدان می‌کند استفاده نمایید.

پس از نابودی برج دوم، شما باید در بازی زمانی یک دقیقه‌ی آخر باشید که اکسیر شما دو برابر می‌شود. بیشتر گیمرها تمام نیرو‌های خود را در یک سمت قرار می‌دهند که کار اشتباهی‌ست. پس از نابودی دو برج محافظ شما باید نیروهای خود را در هر دو مسیر قرار دهید تا شانس بیشتری برای نابودی دشمن خود داشته باشید.

هم اکنون فروشگاه‌های زیادی در کشورمان در حال فروش جم این بازی هستند، اما متاسفانه بیشتر این فروشگاه‌ها مشکلاتی برای کاربران ایجاد کرده اند. برخی گران فروش هستند، برخی جم ها دیر را تحویل می دهند و یا برخی نیز پس از دریافت وجه، اصلا جمی تحویل کاربر نمی دهند !

با توجه به این مشکلات ، می بایست در انتخاب فروشگاه خود بسیار دقت کرده و از یک فروشنده معتبر جم‌های این بازی را تهیه کنید. ما به شما وب سایت فارسی گیفت ( farsigift.ir ) را معرفی می کنیم. فارسی گیفت یکی از قابل اعتمادترین مراکز فروش انواع گیفت کارت و جم بازی‌های کلش آف کلنر و کلش رویال است که سابقه درخشانی نیز در این زمینه دارد.

مهمترین ویژگی‌های وب سایت فارسی گیفت :

  • پرداخت امن و بدون دردسر
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
  • تحویل جم حداکثر تا ۱۰ دقیقه پس از خرید
  • ارزان‌ترین قیمت در میان تمام فروشگاه‌های مشابه
  • پشتیبانی بسیار عالی ، حتی در روزهای تعطیل

تهیه شده در گجت نیوز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. سلام خیلی بازی قشنگی هست اصلاوقت گیرنیست درضمن بی خودی هم نیست اولش شایدباهاش خوب خو نگیری بعدچندساعت دیگه واقعازیباییش درک میکنی داداش یه زحمتی بکشیدبگیدچجوری بایدمثلا کارت دادیاگرفت باعکسی نشون بدیداین بخشهاشم ممنون

  2. خیلی الکیه به نظر من برید age of sparta ;بازی کنید تا سبک این نوع بازی رو بفهمید

  3. خیلی ممنون از زحمت هاتون :Wink:
    لطفا خودتون به اسم سایت یک کلن بزنید خیلی خوب میشه :Pleasure:
    اگه بتونید کلن بزنید عالی میشه :Approve: