گلکسی تب اس 6 لایت 2024

معرفی تبلت گلکسی تب اس 6 لایت 2024 از زبان سامسونگ

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 6 لایت 2024 معرفی شد. در ادامه با مشخصات و ویژگی‌های تبلت Samsung Galaxy Tab S6 Lite آشنا خواهیم شد.

سامسونگ از نسخه 2024 تبلت گلکسی تب اس 6 لایت پرده برداشت. این تبلت جدید سامسونگ که از ظاهری شیک و خوش دست بهره می‌برد با قابلیت‌های متعدد خود می‌تواند هم به نیازهای کار و هم سرگرمی کاربران خود به خوبی پاسخ دهد. گلکسی تب اس 6 لایت مدل 2024 به قلم S Pen مجهز شده که با دقت بالا و عملکرد دقیق خود برای دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌ها یک ابزار مناسب خواهد بود.

جونهو پارک، مدیر تیم برنامه‎‌ریزی محصول اکوسیستم گلکسی در واحد تجربه موبایل سامسونگ در خصوص این محصول عنوان کرد سرعت زندگی افزایش پیدا کرده و کارها همواره در حال تغییر هستند، از این رو مصرف‌کنندگان به دستگاهی برای همگام شدن با سبک زندگی پویا نیاز دارند. در همین راستا سامسونگ این شرایط را درک کرده و مدل 2024 تبلت گلکسی Tab S6 Lite با قلم S Pen را برای کاربران در نظر گرفته تا بتوانند به‌خوبی به نیازهای سرگرمی و کار خود پاسخ دهند.

معرفی تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 6 لایت 2024

گلکسی تب اس 6 لایت 2024

کاربران اکنون راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر از قبل می‌توانند فرایند ثبت ایده‌ها و یادداشت‌برداری را در نسخه 2024 تبلت گلکسی تب اس 6 لایت سامسونگ انجام دهند. این تبلت به یک قلم S Pen ازگونومیک مجهز شده که در استفاده‌های طولانی‌مدت نیز راحتی کاربر را حفظ خواهد کرد. کاربران با این قلم بدون این‌که قفل تبلت را باز کند، می‌توانند فرایند نوشتن یا طراحی را انجام دهند. ضمن این‌که قلم S Pen به شارژر جداگانه نیازی ندارد و به همین دلیل همواره در دسترس است.

شرکت سامسونگ تبلت گلکسی تب اس 6 لایت را با هدف بهره‌وری بیشتر به‌شکل کامل با سایر دستگاه‌های گلکسی سازگار کرده است. برای مثال گلکسی بادز FE اتصالی آسان را بین چندین دستگاه به‌وجود می‌آورد. از این رو کاربران اکوسیستم گلکسی می‌توانند خلاقیت خود را گسترش داده و به دستاوردهای بیشتری بر اساس شرایط خود دست یابند.

تبلت گلکسی تب اس 6 لایت در مدل 2024 دارای طراحی مدرن و شیک بوده که ظاهر فلزی آن باعث شده با نسخه قبلی متمایز شود. سامسونگ این تبلت جدید خود را در سه رنگ جذاب خاص خاکستری آکسفورد (Oxford Gray)، صورتی شیفون (Chiffon Pink) و سبز نعنایی (Mint) روانه بازار خواهد کرد. این تبلت جمع‌وجور و سبک طراحی شده تا بتوان آن را به آسانی حمل کرد. همچنین وزن این دستگاه در نسخه Wi-Fi فقط 465 گرم و در نسخه LTE نیز 467 گرم است. این تبلت با صفحه‌نمایش بزرگ 10.4 اینجی و حاشیه‌های باریک و متقارن 9 میلی‌متری می‌تواند یک تجربه تماشای محتوای فوق‌العاده را به‌همراه داشته باشد.

گلکسی Tab S6 Lite مدل 2024 در کنار این‌که از قابلیت‌های فوق‌العاده برای کاربر و سرگرمی بهره می‌برد، دارای یک باتری قدرتمند بوده که امکان 14 ساعت پخش بی‌وقفه ویدیو را به‌همراه دارد. ضمن این‌که این دستگاه تجربه بصری فراگیر و آزادی عمل خلاقانه را ارائه می‌دهد که همین ویژگی‌ها آن را به یک دستگاه قابل اعتماد برای خلق و لذت بردن از انواع محتوا تبدیل کرده است. با توجه به این‌که این برنامه از توانایی مدیریت انواع برنامه بهره می‌برد، کاربران می‌توانند از مولتی تسکینگ کارآمدتری بهره‌مند شوند.

زمان عرضه

سامسونگ از امروز 28 مارس 2024 (9 فروردین 1403) نسخه 2024 تبلت گلکسی تب اس 6 لایت خود را به بازار عرضه کرد.

مشخصات تبلت Galaxy Tab S6 Lite 2024

Galaxy Tab S6 Lite (2024)
نمایشگر 10.4اینچ ، 2000 x 1200 (WUXGA+)، TFT
* اندازه صفحه نمایش به‌صورت مورب و یک مستطیل کامل بدون در نظر گرفتن گوشه‌های گرد اندازه‌گیری می‌شود. سطح قابل مشاهده واقعی به‌دلیل گوشه‌های گرد بدنه و حفره دوربین کمتر است.
سیستم عاملاندروید 14.0
ابعاد و اندازه154.3 در 244.5 در 7.0 میلی‌متر
وزن465 گرم (نسخه Wi-Fi) ، 467 گرم (نسخه LTE)
دوربیناصلی8 مگاپیکسل
جلو5 مگاپیکسل
حافظه و فضای ذخیره‌سازی4 گیگابایت + 64 گیگابایت

4 گیگابایت + 128 گیگابایت

حافظه microSD تا یک ترابایت **

* حافظه در دسترس ممکن است بر اساس بازار، مدل، رنگ یا شرکت مخابراتی متفاوت باشد. گزینه‌های فضای ذخیره‌سازی واقعی ممکن است بر اساس نرم افزارهای از پیش نصب شده و بازار، مدل، اندازه فایل و قالب متفاوت باشد.

** کارت حافظه MicroSD به‌صورت جداگانه فروخته می‌شود.

پردازنده4 هسته‌ای 2.4 گیگاهرتز + 4 هسته‌ای 2.0 گیگاهرتز
باتری7040 میلی‌آمپر بر ساعت (اسمی)
* مقدار اسمی تحت شرایط آزمایشگاهی شخص ثالث آزمایش شده است. مقدار اسمی، مقدار متوسط ​​تخمین زده شده با در نظر گرفتن انحراف در ظرفیت باتری در بین نمونه‌های باتری تست شده تحت استاندارد IEC 61960 است. ظرفیت اندازه‌گیری شده (حداقل) 6840 میلی‌آمپر بر ساعت است.
ارتباطاتLTE*، Wi-Fi، Bluetooth v 5.3
* در دسترس بودن مدل LTE بر اساس بازار یا شرکت مخابراتی متفاوت است.
رنگخاکستری، صورتی، سبز
صدااسپیکر دوگانه AKG، Dolby Atmos
این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*