طراحی گوشی سامسونگ با الهام از سایبر تراک

طراحی گوشی سامسونگ با کپی برداری از ایلان ماسک!

طراحی گوشی سامسونگ گلکسی اس ٢۴ اولترا با الهام از زبان طراحی خودرو پیکاپ سایبر تراک ایلان ماسک و قابل متفاوت رونمایی شد.

بی‌شک گلکسی اس ۲۴ اولترا یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار است. همچنین این گوشی یکی از گرانترین گوشی‌های حال حاضر نیز به شمار می‌رود. با این حال، شرکت خاویار به تازگی نسخه‌ای از این گوشی را با الهام از تسلا سایبرپانک رونمایی کرده که آن را به یکی از گرانترین محصولات حال حاضر تبدیل می‌کند.

گوشی سایبرپانک سامسونگ به شدت زشت است

این نسخه از گلکسی اس ۲۴ الترا با الهام از سایبر تراک، بدترین طراحی گوشی را دارد و ما را به یاد دوران اوج نوکیا می‌اندازد.

طراحی گوشی سامسونگ با الهام از سایبر تراک

این نسخه خاص توسط شرکت خاویار ساخته شده است، شرکتی که برای ساخت نسخه‌های عجیب و غریب از گوشی های هوشمند محبوب شناخته می‌شود. با توجه به سابقه این شرکت، باید انتظار قیمت بسیار بالایی داشته باشید. این گوشی با قیمت ۸،۸۰۰ دلار برای نسخه ۲۵۶ گیگابایت به فروش می‌رسد. می‌توانید تصاویر آن را در ادامه مطلب ببینید.

طراحی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا با الهام از سایبر تراک، به‌طور خلاصه، بسیار زشت و بدترکیب به‌نظر می‌رسد. کل بدنه گوشی در واقع از تیتانیوم ساخته شده و می‌توان تصور کرد که ساخت چنین چیزی چقدر دشوار است. اگر به دنبال نسخه گران‌تر این گوشی هستید، باید ۹،۹۴۰ دلار برای نسخه ۱ ترابایتی آن هزینه کنید.

طراحی گوشی سامسونگ با الهام از سایبر تراک

از این مدل عجیب و غریب فقط ۹۹ دستگاه در سراسر جهان موجود خواهد بود. بنابراین، اگر می‌خواهید پولتان را دور بریزید، با خرید این گوشی تصمیم‌تان را عملی کنید. باز هم تاکید می‌شود که این گوشی هیچ چیز اضافه‌تری را در اختیار شما نمی‌گذارد و در سخت افزار کاملا مشابه نسخه اصلی است. فقط شما چیزی را می‌خرید که کاملاً عجیب و غریب به‌نظر می‌رسد و البته این عجیب بودن، به معنای زیبا بودن نیست.

طراحی گوشی سامسونگ با الهام از سایبر تراک، برای کسانی که به دنبال گلکسی اس ۲۳ الترا هستند نیز با قیمت کمتری در دسترس است؛ ولی حتی اگر پول زیادی داشته باشید، خرید آن منطقی نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*