بهترین بازی های ایفون

بهترین بازی های ایفون برای بزرگسالان – 8 بازی محبوب اپ استور

با توجه به پیشرفت روز افزون صنعت بازی، جذابیت بازی‌ها به قدری ارتقا یافته که دیگر بازی کردن تنها برای سنین پایین نیست و به نوعی تبدیل شده به یکی از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن اوقات فراغت و جدایی از این شلوغی‌های زندگی.

البته این موضوع را نمی‌توان نادیده گرفت که سلیقه‌ها در سنین مختلف متفاوت‌ هستند و همین موضوع باعث شد تا مقاله‌ای بابت معرفی بهترین بازی‌های ایفون برای بزرگسالان اختصاص دهیم تا از میان انبوهی از بازی‌های منتشر شده، در انتخاب بازی‌های مناسب بزرگسالان کمک کوچکی کرده باشیم (در این لیست اولویت خود را روی دستگاه‌های ایفون قرار دادیم اما بسیاری از این بازی‌ها، نسخه‌ی اندروید را نیز پشتیبانی می‌کنند).

برترین بازی‌های هر دسته (فکری، مسابقه‌ای و …) را بر اساس نظرات کاربران و رتبه‌های آن‌ها جمع آوری کرده‌ایم که امیدوارم گزینه‌های انتخاب شده مطابق سلیقه‌ی شما باشد.

لیست بازی‌های منتخب که معرفی خواهند شد:

ابتدا به معرفی نام بازی‌های منتخب پرداخته و سپس به سراغ توضیح کوتاهی درباره امتیاز آن‌ها در اپ استور و داستان و سبک بازی‌ها می‌رویم (۷ بازی رایگان و ۱ بازی غیر رایگان اما ارزان معرفی شده است).

  • پلاتو – Plato (ترکیبی از بازی‌های مختلف)
  • 8 Ball Pool (بیلیارد)
  • Monopoly Go (بازی مونوپولی)
  • Wood Nuts & Bolts Puzzle (پازل)
  • Geometry Dash (پرش و پرواز و اکشن)
  • Block Blast (پازل)
  • Call of duty :Mobile (اکشن و تیراندازی)

پیش از تصمیم‌گیری پیشنهاد می‌کنیم حتما توضیحات اجمالی هر یک را حداقل یک بار مرور کنید

بازی پلاتو – Plato : Games To Play Together

بهترین بازی های ایفون

 

قیمت

 

رایگان

 

امتیاز

 

۴.۷ از ۲۳۵ هزار رای

 

لینک دانلود

 

https://apps.apple.com/us/app/plato-games-to-play-together/id1054747306

پلاتو بیشتر از آن‌که یک بازی موبایل باشد، یک شبکه اجتماعی و پیام‌رسانی چون واتس‌اپ است. در پلاتو می‌توانید دوستان خودتان را Add کنید، به آن‌ها پیام دهید، گروه تشکیل دهید و یا حتی به یکی از اتاق‌های مخصوص اپلیکشن که هر کدام موضوع و تم مشخصی دارند، ملحق شوید. اما تفاوت Plato با پیام‌رسان‌ها و اپلیکیشن‌های دیگر این است که می‌توانید در کنار چت کردن به صورت دو نفره و گروهی با دوستان و آشنایان خود بازی کنید. بنابراین پلاتو را می‌توان در لیست دسته‌بندی Games & Group Chats قرار داد.

این اپلیکیشن دارای بازی‌های متعددی است که جذابیت آن را دوچندان می‌کند. اگر قرار باشد فقط یک بازی را به عنوان بهترین بازی آیفون برای بزرگسالان و حتی سنین پایین‌تر معرفی کنیم، قطعا همین بازی خواهد بود. شما با نصب این اپلیکیشن به بیش از ۴۰ بازی جذاب مثل بیلیارد و مافیا و فوتبال دسترسی پیدا می کنید که اتفاقا کاربران ایرانی بسیاری در این بازی فعال هستند.

بازی 8 Ball Pool

بهترین بازی های ایفون

 

قیمت

 

رایگان

 

امتیاز

 

۴.۷ از ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار رای

 

لینک دانلود

 

https://apps.apple.com/us/app/8-ball-pool/id543186831

 

بازی شماره ۱ در دسته‌ی ورزشی اپ استور، بیلیارد است که احتمالا از امتیازی که دارد شگفت زده شده‌اید. اگر به بیلیارد علاقه دارید، بی تردید به این بازی علاقه‌مند خواهید شد. این اپلیکیشن جزو بهترین بازی های ایفون آن هم از نوع اعتیاد آورش شناخته شده است. 8 Ball pool قابلیت اجرای یک نفره و چند نفره را دارد به عنوان یک بازی بیلیارد آیفون هیچ کمی و کاستی احساس نخواهید کرد.

بازی Monopoly Go!

بهترین بازی های ایفون

 

قیمت

 

رایگان

 

امتیاز

 

۴.۸ از ۲ میلیون و دویست هزار نظر

 

لینک دانلود

 

https://apps.apple.com/us/app/monopoly-go/id1621328561

 

اگر به بازی مونوپولی واقعی علاقه‌مند باشید، این بازی به شدت مناسب شماست و اگر با آن آشنا نیستید، کاملا ارزش امتحان کردن را دارد. یک بازی کاملا حرفه‌ای با طراحی جذاب و سرگرم کننده که در سال ۲۰۲۳ ساخته شده و از میان ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار رای، امتیاز ۴.۸ را از ۵ کسب کرده است.

اگر با بازی مونوپولی آشنا نیستید، مطالعه توضیحات دیجیکالا درباره این بازی خالی از لطف نیست:

مونوپولی را از دو جنبه می‌توان یک بازی تمام‌عیار دانست؛ نخست آن که این بازی فکری واقعا فکری است! یعنی برخلاف خیلی از بازی‌هایی که ممکن است تایم شما را صرف حل یک مسئله یا معما کند، مونوپولی شما را به چالش واقعی دعوت می‌کند. چالشی که براساس موقعیت‌های مختلف باید فکر خود را تماما به کار بگیرید تا با سرمایه‌گذاری روی خانه‌های مختلف از حریف خود جلو بزنید.

بازی Wood Nuts & Bolts Puzzle

 

قیمت

 

رایگان

 

امتیاز

 

۴.۵ از ۹۶ هزار رای

 

لینک دانلود

 

https://apps.apple.com/us/app/wood-nuts-bolts-puzzle/id6472426288

 

این بازی در دسته‌ی بازی‌های معمایی قرار می‌گیرد که جزو بهترین بازی‌های فکری برای آیفون محسوب می‌شود. یک بازی با جذابیتی بالا که با هدف به چالش کشیدن مهارت‌های حل مساله طراحی شده است. اگر به این سبک از بازی‌ها علاقه‌مند هستید، گزینه‌ی ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

بازی Geometry Dash

 

قیمت

 

۱.۹۹ دلار

 

امتیاز

 

۴.۵ از ۱۸۸ هزار رای

 

لینک دانلود

 

https://apps.apple.com/us/app/geometry-dash/id625334537

 

اگر بخواهیم این بازی را تعریف کنیم، می‌توان گفت ترکیبی از اکشن و پرش و پرواز و عبور از خطرهایی که در مسیر وجود دارد. بدون شک با گرافیک جذابش می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

با وجود رایگان نبودن این بازی، اما جزو بازی‌های ارزان‌قیمت App Store محسوب می شود که تنها با یک گیفت کارت ۲ دلاری می توانید آن را تهیه کنید. اگر با خرید بازی یا هر اپلیکیشنی از App Store آشنا نیستید و یا تجربه‌ی داشتن خرید از اپ استور را ندارید، مراحل زیر را مرور کنید. خوشبختانه اپل فرآیند بسیار ساده و بی دردسری برای خرید محصولات از اپ استور در نظر گرفته است و با وجود عدم دسترسی به حساب‌های بین المللی هم می توانید به ساده ترین شکل ممکن از اپلیکیشن های غیر رایگان آن بهره ببریم.

  • مرحله اول: بابت شارژ اپل ایدی خود به یک گیفت کارت اپل نیاز دارید که باید بر اساس ریجن اپل ایدی خود خرید کنید. سایت‌های متعددی در ایران برای خرید گیفت کارت اپل وجود دارند که به صورت ریالی می توانید از آن‌ها خرید کنید.
  • مرحله دوم: به کمک گیفت کارتی که خریداری کرده اید، اپل آیدی خود را شارژ کنید. معمولا به همراه کد گیفت کارت، آموزش استفاده از آن نیز برای شما ارسال می شود.
  • مرحله سوم: در اپ استور با انتخاب بازی مورد نظر، مبلغ از حساب اپل ایدی شما کسر و بازی قابلیت دانلود پیدا می کند.

اگر با گیفت کارت اپل آشنا نیستید، توضیحات سایت گیفت برگ ایده ی خوبی درباره آن به شما می‌دهد:

اگر بخواهیم این کلمه را معنی کنیم، هدف و چرایی به‌وجود آمدن و کارکرد آن را بهتر متوجه خواهیم شد. گیفت کارت اپل یعنی کارت هدیه‌ی شرکت اپل است که در واقعیت با هدف هدیه دادن صادر می‌شوند تا این شرکت‌ها سهمی در هدیه در مناسبت‌های مختلف داشته باشد. یک شخص با پرداخت مبلغی، یک کارت هدیه به همان ارزش دریافت می‌کند و می‌تواند آن را به شخص دیگری هدیه دهد تا با توجه به نیاز خود، محصولی را خریداری کند (دقیقا مانند کارت‌ هدیه بانک‌های کشور که یک کارت بانکی غیر قابل شارژ با توجه به مبلغ درخواستی صادر می‌شود و می‌توانید از آن برای خرید در شبکه‌ی بانکی کشور، استفاده کنید).

بازی Block Blast

 

قیمت

 

رایگان

 

امتیاز

 

۴.۹ از ۲۸۹ هزار رای

 

لینک دانلود

 

https://apps.apple.com/us/app/block-blast/id1617391485

 

بازی‌های سبک پازل تقریبا در تمام دستگاه‌ها و پلتفرم‌ها از گذشته تا کنون دیده شده و طرفداران زیادی دارد. از میان بازی‌های پازلی، Block Blast را در لیست بهترین بازی‌های آیفون برای بزرگسالان در نظر گرفتیم چرا که با سبکی کلاسیک جلوه‌های بسیار جذاب و در عین حال ساده را در خود جای داده است. در این بازی مهارت‌های منطقی و استراتژی اهمیت بالایی دارد و نوعی ورزش برای مغز تلقی می‌شود.

بازی Call of duty :Mobile

 

قیمت

 

رایگان

 

امتیاز

 

۴.۷ از ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار رای

 

لینک دانلود

 

https://apps.apple.com/us/app/call-of-duty-mobile/id1287282214

 

اگر به سبک بازی‌های اکشن و تفنگی علاقه‌مند هستید، بدون شک کالاف دیوتی موبایل یکی از برترین‌های این دسته است. این بازی در اپ استور رتبه‌ی ۴ را در بین بازی‌های اکشن دارد.

کالاف دیوتی موبایل یک بازی چند نفره است که بیش از ۹۰ میلیون بازیکن در ماه دارد که اتفاقا در ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*