کسب و کار جدید شیائومی

کسب و کار جدید شیائومی هم مشخص شد؛ غیر منتظره و هیجان انگیز

شیائومی با افتتاح برند شیائومی لایف – Xiaomi Life قصد دارد کسب و کار خود را وارد حوزه کاملا جدیدی کند که شاید برای برخی از شما تعجب‌برانگیز باشد!

اگر پیگیر اخبار برند شیائومی در گجت نیوز باشد حتما در جریان هستید که این کمپانی مدتی پیش همزمان با معرفی خودروی الکتریکی SU7 خود از برند جدیدی تحت نام Xiaomi Life هم رونمایی کرد. این برند کسب و کار شیائومی را به مسیری جدید هدایت کرده و روی تولید و فروش اکسسوری‌های باکیفیت و پریمیوم برای اتومبیل‌های الکتریکی متمرکز خواهد بود که می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده را برای خریداران این دسته خودروها فراهم کند. از این طریق افرادی که به برند شیائومی علاقمند بوده و خودروی SU7 را خریداری کرده‌اند می‌توانند از گجت‌ها و اکسسوری‌های شخصی‌سازی شده‌ای مثل ماگ‌های خاص، کیف‌های کاربردی یا لوکس و موارد شخصی‌سازی شده دیگر بهره‌مند شوند.

کلاه، ماگ و کیف؛ نخستین خروجی‌های کسب و کار جدید شیائومی!

رونمایی از برند «شیائومی لایف» به همراه خودروی الکتریکی SU7 نشان‌دهنده حرکتی استراتژیک از سوی شیائومی برای تمرکز بیشتر روی ارائه دستگاه‌ها و اکسسوری‌های مرتبط با خودروهای الکتریکی است. از این طریق شیائومی خودروی الکتریکی جدیدش را درنقش محوری تکنولوژی برای یک فرد قرار داده و اکسسوری‌های پیشرفته و جذاب مرتبط با آن را تولید می‌کند.‌ به این ترتیب شیائومی نام خود را بیش از پیش به‌عنوان چیزی فراتر از صرفا یک تولیدکننده خودروهای الکتریکی جا انداخته و می‌تواند به‌عنوان یک برند جهانی که به‌طور همزمان در بزرگترین بازارهای مصرفی، یعنی گوشی‌های موبایل، خودروهای الکتریکی و اکسسوری‌های مرتبط با آن‌ها فعالیت کند.

شیائومی همچنین امروز به‌طور رسمی از خودروی الکتریکی SU7 خود هم رونمایی کرد. این خودرو مدت زیادی است که به سوژه‌ای داغ در محافل تکنولوژیکی و علاقمندان حوزه تکنولوژی و خودروهای الکتریکی تبدیل شده است. خودروی SU7 در سه نسخه مختلف استاندارد، پرو و مکس روانه بازار شده و در اختیار افراد با بودجه‌های مختلف قرار خواهد گرفت. شروع قیمت این خودروی الکتریکی از 30 هزار دلار بوده و در گران‌ترین مدل به 42 هزار دلار می‌رسد. این اتومبیل الکتریکی اواخر ماه آوریل روانه بازار خواهد شد.

طراحی این اتومبیل به لطف بهره بردن از طراحان سابق مرسدس بنز و بی ام و بسیار مدرن و چشم‌نواز انجام شده است. این اتومبیل همچنین دو نوع سیستم کمک‌رسان رانندگی مختلف تحت نام‌های Xiaomi Pilot و Xiaomi Pilot Pro را ارائه می‌کند. مد استاندارد شیائومی پایلوت عملکردی مشابه دستیار رانندگی تسلا داشته و مد شیائومی پایلوت مکس نیز از فناوری Lidar بهره خواهد برد. از طرف دیگر، دستیار رانندگی در شهر City NOA نیز به‌زودی در کشور چین عرضه شده و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این خودرو همچنین از قابلیت‌های پیشرفته اتصالات مثل Apple Car Play هم پشتیبانی خواهد کرد.

خودروی SU7

هریک از تیپ‌های مختلف این خودرو مشخصات فنی و مسافت پیمایش متفاوتی را ارائه خواهند کرد. مدل استاندارد این اتومبیل پیمایش 700 کیلومتری داشته و دیفرانسیل عقب خواهد بود. از سوی دیگر، گران‌ترین مدل از این اتومبیل برقی، تریم Max نیز توان موتور را به هر دو دیفرانسیل انتقال داده و شتابگیری 2.78 ثانیه‌ای خواهد داشت.

در گجت نیوز بخوانید:
ادعای بحث‌برانگیز شیائومی: خودرو برقی SU7 رکورد ضریب درگ در جهان را شکست بررسی کامل خودرو برقی شیائومی – Xiaomi SU7 + ویدیو از خودرو الکتریکی SU7 شیائومی تا آیتو M9 هواوی؛ وقتی غول‌های گوشی سازی، خودروساز می‌شوند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*