گجت دهان شوی جدید شیائومی-میجیا F400

گجت جدید شیائومی، دهان شما را حسابی سرویس می‌کند

برند میجیا شیائومی گجت دهان شوی را معرفی کرده که نسبت به نسل قبل، 7 برابر قدرت تمیزکنندگی بیشتر دارد. در ادامه با Mijia F400 آشنا شوید.

میجیا از زیرمجموعه برند های شیائومی به‌شمار می‌رود که در زمینه طراحی و تولید گجت های خانگی فعالیت می‌کند. این برند نیز اخیرا از دهان شوی جالبی با نام Mijia F400 رونمایی کرده که مشخصات فوق‌العاده ای دارد. در این دهان شوی جدید شیائومی نسبت به نسل قبل آن فناوری‌های جدیدی به کار رفته تا فرآیند تمیزکردن بهتر و ساده‌تر صورت گیرد. در ادامه با معرفی این گجت جدید شیائومی از سایت گجت نیوز همراه باشید.

گجت دهان شوی جدید شیائومی-میجیا

برند میجیا در کنار تولید دیگر گجت های خانگی، تخصص ویژه‌ای نیز در بخش سلامتی دارد و اخیرا نیز از کیت جذاب دستشویی نیز رونمایی کرده بود. حالا هم دهان شوی جدید خود را معرفی کرده که مشخصات جالبی از جمله قدرت پاک کنندگی بیشتر و عمر باتری طولانی‌تر را دارد.

مشخصات گجت شیائومی Mijia F400

این دهان شوی جدید میجیا برای پاک کنندگی بیشتر ترکیبی از عملکرد شستشو با آب و نخ دندان کشیدن را ارائه می‌دهد که برای دقت بیشتر در تمیز کنندگی، از یک ستون آب برای پاک کردن فاصله بین دندان‌ها و همچنین ناحیه لثه‌ها استفاده می‌کند. با در نظر گرفتن چنین جزئیاتی باعث شده تا قدرت پاک کنندگی دهان شوی میجیا تا 7 برابر افزایش یافته و کیفیت کشیدن نخ دندان آن تا 40 درصد نرم تر شود. این گجت با قدرت کشیدن نخ دندان 1700 پالس در دقیقه باعث می‌شود تا حدود 99 درصد پلاک‌های دندان را از بین برده و در عین حال تحریک لثه را به حداقل می‌رساند. گجت دهان شوی جدید شیائومی-میجیا F400

برای کشیدن نخ دندان، 4 حالت ملایم، استاندارد، قوی و ماساژ را ارائه می‌کند. حالت ملایم برای مبتدیان مناسب بوده در حالی که حالت استاندارد برای تمیز کردن روزانه مناسبتر است. همچنین حالت قوی می‌تواند باقی مانده‌های سرسخت غذا را پاک کرده و حالت ماساژ نیز برای لثه‌های حساس در نظر گرفته شده است.

دهان شوی Mijia F400 در بخش تمیزکنندگی با آب از سه حالت استاندارد، ملایم و ارتودنسی به‌عنوان نازل استفاده می‌کند. حالت ملایم برای تمیز کردن با حس لطافت مانندی طراحی شده اما در حالت استاندارد تمیز کردن عمیق ارائه می‌شود. همچنین حالت ارتودنسی نیز برای کاربران دارای بریس طراحی شده است.

مشخصات جانبی گجت شیائومی Mijia F400

یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی Mijia F400، عمر باتری آن است که طبق ادعا شیائومی می‌تواند با یک بار شارژ شدن تا 100 روز دوام بیاورد. همچنین مخزن آب 200 میلی لیتری این گجت می‌تواند آب کافی را برای هر بار استفاده تامین کند. گجت دهان شوی جدید شیائومی-میجیا F400

وزن سبک و استفاده راحت باعث شده تا این دهان شو به یک گجت قابل حمل تبدیل شود.

قیمت و زمان عرضه

دهان شوی شیائومی Mijia F400 در سه رنگ ابری، سبز نعنایی و صورتی مرجانی عرضه خواهد شد که در حال حاضر در چین با قیمت 239 یوان (حدود 33 دلار) پیش فروش می‌شود. همچنین طبق پیش بینی‌ها گفته می‌شود که تا چند ماه آینده در تمامی بازارهای جهانی موجود خواهد بود.

در گجت نیوز بخوانید:
ربات جاروبرقی شیائومی Vacuum E10C با قابلیت طی کشیدن، معرفی شد گجت جدید شیائومی پاهای شما را سرویس می‌کند شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود گجت جدید شیائومی میجیا، یک خوشبو کننده و چراغ تزئینی است