خوشبو کننده شیائومی

گجت جدید شیائومی میجیا، یک خوشبو کننده و چراغ تزئینی است

شیائومی نخستین دستگاه خوشبو کننده خود را از برند میجیا، با نام کامل MIJIA Smart Fragrance Machine Set معرفی کرد. این گجت، نقش یک چراغ روشنایی رنگارنگ را هم ایفا می‌کند.

دستگاه خوشبو کننده شیائومی در قالب یک پروژه سرمایه‌گذاری جمعی رونمایی شده و از تاریخ 30 آذر قابل سفارش است. افراد شرکت‌کننده در این طرح، می‌توانند MIJIA Smart Fragrance Machine را با پرداخت 369 یوان (53 دلار) سفارش دهند؛ ولی قیمت خرده فروشی آن، به 499 یوان (71 دلار) می‌رسد.

این گجت، از تکنولوژی پیشرفته‌ای برای ترکیب رایحه استفاده می‌کند و 3 کارتریج داخلی قابل تعویض دارد که هر کدام، دارای 10 سطح کنترل غلظت هستند. کاربران می‌توانند با ترکیب انواع رایحه، به عطر دلخواه برسند.

چند رایحه سفارشی هم توسط یک کمپانی عطرسازی سوئیسی با سابقه 250 ساله، برای این دستگاه خوشبو کننده ساخته شده است.

اما گجت جدید شیائومی، روشنایی حلقوی‌شکل هم دارد که از 16 میلیون رنگ، پشتیبانی می‌کند. پس دست کاربران برای ترکیب و تنظیم رنگ روشنایی هم، کاملا باز است. همچنین آن‌ها می‌توانند حالت‌های مختلفی از قبیل بیداری، مطالعه، ورزش، استراحت و خواب را انتخاب کنند.

خوشبو کننده و چراغ روشنایی شیائومی میجیا، با برق مستقیم کار می‌کند؛ هر چند که به‌صورت وایرلس هم تا 8 ساعت قابل استفاده است.

برای کنترل گجت از راه دور، می‌توانید از اپ MIJIA استفاده کنید. حتی یک حالت هوشمند دارد که رایحه دلخواه را از قبل تنظیم می‌کنید تا به محض باز شدن در، شروع به خوشبو کردن محیط کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*