گجت جدید شیائومی- کیت دستشویی میجیا

جای گجت جدید شیائومی در توالت شماست!

گجت جدید شیائومی یک کیت دستشویی جذاب است که قدرت باکتری‌زدایی فوق‌العاده‌ای دارد. در ادامه به بررسی کیت Mijia Fun Edition می‌پردازیم.

برند میجیا از زیرمجموعه شرکت‌های شیائومی است که طیف گسترده‌ای از لوازم خانگی هوشمند مبتنی بر فناوری‌های مدرن را تولید می‌کند. از ربات جاروبرقی Vacuum E10C گرفته تا عینک‌های هوشمند و ابزارهای پایش سلامت را می‌توان از محصولات چشمگیر این برند دانست. اخیرا نیز میجیا از یک کیت دستشویی جذاب با قدرت باکتری‌زدایی عالی و ماندگاری بالا رونمایی کرده که قصد داریم در این مطلب به بررسی آن بپردازیم.

گجت جدید دستشویی میجیا

Fun Edition اسم این محصول جدید میجیا است که نرخ آنتی باکتریال 99.9 درصدی داشته و می‌تواند با یک بار شارژ شدن تا 6 ماه دوام بیاورد.گجت جدید شیائومی این محصول قرار است تا در مراسم معرفی گوشی Civi 4 Pro شیائومی رونمایی شود.

مشخصات کلی کیت دستشویی میجیا- Mijia Fun Edition

این گجت جدید شیائومی طراحی گرد و نرمی داشته و با برچسب‌های زیبا و سرگرم‌کننده قابل تعویضی نیز تزئین شده است.

حسگر مادون قرمز در جلو آن باعث می‌شود تا برای برداشتن فوم دستشویی نیاز به ارتباط فیزیکی با دستگاه نبوده و خطر انتقال عفونت‌ها را کاهش می‌دهد. تنها کافیست دست خود را جلوی سنسور مادون قرمز آن بگیرید تا در عرض 0.25 ثانیه فوم مورد نیاز در کف دستتان ظاهر شود.گجت جدید شیائومی

دستگاه فان ادیشین ظرفیت 320 میلی‌لیتری دارد که می‌تواند حباب‌های ریزی ایجاد کرده تا به چین‌های عمیق دست نیز نفوذ کنند. در حین شستن دست نیز بر مدت زمان 20 ثانیه‌ای اصولی آن تاکید کرده که برای جذابیت بیشتر در کودکان آن را با سرگرمی‌هایی همراه می‌کند. این کار باعث می‌شود تا کودکان با عادت‌های استاندارد شستن دست و راهکارهای جلوگیری از عفونت‌های تماسی آشنا شوند.

خاصیت ضدباکتریایی گجت جدید میجیا

به گفته شیائومی، این کیت دارای فرمول ضدباکتری ملایمی است که در ترکیب آن هیچ‌گونه صابون و یا الکلی به‌کار نرفته و می‌تواند به‌طور موثر باکتری‌هایی مانند اشریشیا کلی، استافیلوکوکوس اورئوس و کاندیدا آلبیکنس را نابود کند.

در کنار این دستگاه، برای ارائه رایحه عطرهای مختلف در فرمول مایع شوینده آن مواد جداگانه‌ای نیز فروخته می‌شوند که ترکیب ضدباکترییایی قوی‌تری دارند. گجت جدید شیائومی

این کیت ضدآب است و گواهی IPX5 نیز دارد. همچنین یک درگاه تایپ سی نیز برای شارژ آن در نظر گرفته شده که با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا 180 روز دوام آورده و تخمین زده می‌شود حدود 400 بار قابل استفاده باشد.

کیت فان ادیشین حدود 21 دلار قیمت خواهد داشت که در رنگ‌های آبی نعنایی و صورتی هلویی عرضه می‌شود.

در گجت نیوز بخوانید:
گجت جدید شیائومی پاهای شما را سرویس می‌کند با هیترهای برقی جدید شیائومی میجیا به زمستان امسال گرما ببخشید شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*