لپ تاپ لنوو یوگا 9 پرو

لپ‌ تاپ لنوو یوگا 9 پرو با این مشخصات به ایران می‌آید

برند لنوو لپ تاپ یوگا 9 پرو را با مشخصات پردازشی و نمایشی فوق‌العاده‌ای معرفی کرده است. در ادامه مشخصات کامل Lenovo Yoga 9 Pro را بخوانید.

لپ تاپ های لنوو جزو محبوب‌ترین گزینه‌ها برای کاربرانی با استفاده‌های متفاوت بوده که اخیرا نیز از مدل جدید سری یوگا رونمایی کرده است. لپ تاپ یوگا 9 پرو که با نام کامل جهانی Yoga Pro 9 16IMH9 معرفی شده مشخصات فنی جالبی دارد که می‌تواند به گزینه خرید برای بسیاری تبدیل شود. به‌همین خاطر قصد داریم تا در این مطلب از سایت گجت نیوز به معرفی لپ تاپ یوگا 9 پرو لنوو بپردازیم.

لپ تاپ لنوو یوگا 9 پرو؛ مشخصات منحصر به‌فردی برای کاربران ایرانی

اخیرا نیز لنوو از مدل دیگر سری یوگا با نام یوگا پرو 14 اس رونمایی کرده بود که مشخصات جالبی مانند صفحه نمایش 120 هرتزی 3K و پردازنده Ryzen 7 داشت.

ویژگی‌ها و مشخصات کلی

بخش پردازشی

برای تراشه این لپ تاپ می‌توانید از بین پردازنده‌های نسل 14 اینتل که شامل اولترا 7 و اولترا 9 می‌شوند، انتخاب کنید. البته هر دو این تراشه‌ها شامل یک NPU یکپارچه (واحد پردازش عصبی) هستند.

پردازش گرافیکی

این لپ تاپ چهار گزینه پردازنده گرافیکی را در اختیار مشتری قرار می‌دهد که شامل RTX 4050 ،RTX 4060 ،RTX 4070 و گرافیک یکپارچه Arc اینتل می‌شوند. در بین این موارد، تنها RTX 4050 با 6 گیگابایت حافظه GDDR6 عرضه می‌شود و مدل‌های دیگر RTX به رم 8 گیگابایتی مجهز خواهند بود.

مشخصات صفحه نمایش

برای این مورد نیز لنوو دو گزینه پنل 16 اینچی IPS LCD و Mini LED را به انتخاب مشتری قرار داده که هر دو نوع پنل، مشخصاتی مانند کیفیت 3.2K و نرخ نوسازی 165 هرتز را دارند.لپ تاپ لنوو یوگا 9 پرو

بیشینه روشنایی صفحه نمایش نیز در پنل Mini LED هنگام نمایش محتوای SDR به 600 نیت رسیده و در محتوای HDR به 1200 نیت می‌رسد. این در حالی است که نسخه IPS تنها تا 400 نیت بیشینه روشنایی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین یک روکش براق ضدتابش نیز در همه نمایشگرها وجود دارد.

فضای ذخیره‌سازی

لنوو در این لپ تاپ فضای ذخیره‌سازی را تا 1 ترابایت عرضه می‌کند و حافظه رم این لپ تاپ نیز در سه گزینه 16، 32 و 64 گیگابایتی موجود بوده که غیرقابل ارتقا هستند.

وضعیت باتری

طبق گفته لنوو باتری 48 وات ساعتی این لپ تاپ می‌تواند 30 دقیقه به 50 درصد برسد. همچنین وزن لپ تاپ نیز در حدود 2 کیلوگرم است.

تعداد اسپیکرها

در مدل‌های دارای گرافیک یکپارچه لپ تاپ یوگا 9 پرو، 4 اسپیکر قرار داده شده ولی در نسخه‌هایی با گرافیک اختصاصی در مجموع 6 بلندگو برای این لپ تاپ در نظر گرفته‌اند. همه مدل‌ها نیز از فناوری‌هایی مانند Dolby Atmos و Smart Amplifier پشتیبانی می‌کنند.

وضعیت درگاه‌ها

از لحاظ پورت نیز لپ تاپ یوگا 9 پرو لنوو می‌تواند نیازهای مختلف یک کاربر معمولی و حتی حرفه‌ای را رفع کند.

  • دو درگاه USB-A که از نوع نسل اول USB 3.2 هستند.
  • یک درگاه USB-C که از نوع نسل دوم USB 3.2 است که می‌تواند به‌عنوان پورت نمایشگر هم استفاده شود.لپ تاپ لنوو یوگا 9 پرو
  • یک درگاه USB-C از نوع تاندربولت که از مدل USB4 است که این پورت هم می‌تواند به‌عنوان درگاه نمایشگر مورد استفاده قرار بگیرد.
  • یک پورت HDMI که می‌تواند کیفیت تصاویر را تا 4K/60Hz پخش کند.
  • یک درگاه 3.5 میلی‌متری جک ترکیبی هدفون و میکروفون لپ تاپ لنوو یوگا 9 پرو
  • یک درگاه کارت SD
  • یک عدد پورت برای اتصال شارژر
در گجت نیوز بخوانید:
لپ تاپ لنوو تینک پد اس ۲ یوگا ۲۰۲۳ با نمایشگر لمسی ۳۶۰ درجه‌ای و قیمت ۸۰۰ دلار معرفی شد آیا ویژگی های لپ تاپ لنوو را می‌دانید؟ نسل جدید لپ تاپ های لنوو با پردازنده سری Core Ultra اینتل و امکانات هوش مصنوعی رونمایی شدند لنوو از اولین لپ تاپ شفاف جهان رونمایی کرد + ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*