لپ تاپ لنوو تینک پد اس ۲ یوگا ۲۰۲۳

لپ تاپ لنوو تینک پد اس ۲ یوگا ۲۰۲۳ با نمایشگر لمسی ۳۶۰ درجه‌ای و قیمت ۸۰۰ دلار معرفی شد

لپ تاپ لنوو تینک پد اس ۲ یوگا ۲۰۲۳ – Lenovo ThinkPad S2 Yoga با، نمایشگر ۳۶۰ درجه‌ای جذاب و پردازنده نسل سیزدهمی اینتل زیر ۱۰۰۰ دلار است.

لنوو از لپ تاپ جدید و جذاب تینک پد اس ۲ یوگا ۲۰۲۳ با یک نمایشگر ۳۶۰ درجه‌ای و پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی sRGB رونمایی کرد. طراحی این لپ تاپ با کیفیت نمایشگر بالا و بدنه انعطاف‌پذیر، هم مناسب کاربران حرفه‌ای و هم نیازهای فردی است. در ادامه شما را بیشتر با این محصول شگفت‌انگیز آشنا خواهیم کرد.

لپ تاپ لنوو تینک پد اس ۲ یوگا ۲۰۲۳

لنوو این لپ تاپ جدید را با پردازنده AMD Ryzen R5-7530U Pro و Intel Core i5-1335U یا Core i7-1355U عرضه می‌کند. ظرفیت رم آن از ۱۶ تا ۳۲ گیگابایت است و حافظه آن بین ۵۱۲ گیگ و ۱ ترابایت قابل انتخاب خواهد بود. سبکی و ضخامت کم، دو تا از مهم‌ترین ویژگی‌های این لپ تاپ است. با یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی فقط ۱.۲۶ کیلوگرم وزن و ۱۷.۲۳ میلی‌متر ضخامت دارد. نمایشگر این دیوایس رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ را ارائه می‌کند. همچنین با وجود اوج روشنایی ۳۰۰ نیت، مشکلی در تماشای صفحه از زوایای مختلف وجود نخواهد داشت.

سازنده چینی به‌خوبی روی تقویت سیستم صوتی لپ تاپ خودش با فناوری دالبی وقت گذاشته است و امکانات خوبی مثل یک کیبورد با نور پس زمینه، حسگر تشخیص اثر انگشت، سیستم خنک‌کننده رده کامپیوترهای گیمینگ و و یک ترک پوینت قرمز که مختص لپ تاپ‌های برند Lenovo است را روی لپ تاپ ThinkPad Yoga S2 2023 به‌کار برده است.

باتری ۴۶ وات ساعتی لپ تاپ لنوو می‌تواند در حالت آماده به‌کار ۱۲ ساعت و در حالت کم مصرف، نزدیک به ۹ ساعت شارژدهی داشته باشد. امکانات ارتباطی آن را دو پورت USB-A 3.2 Gen 1، یک پورت USB-C، تاندربولت ۴، HDMI 2.0 و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون تشکیل می‌دهند.

لپ تاپ لنوو تینک پد اس ۲ یوگا ۲۰۲۳

لپ تاپ لنوو تینک پد اس ۲ یوگا ۲۰۲۳ موفق به گذراندن ۲۶ تست سخت‌گیرانه استانداردهای نظامی شده که نشان‌دهنده استحکام بالای آن خواهد بود. سخت افزار آن هم به‌قدر کافی قدرتمند است که می‌تواند پردازش سریع و مالتی‌تسکینگ کارآمد را در اختیار کاربران بگذارد. به‌خصوص اگر نسخه مجهز به پردازنده Core i7-1355U را انتخاب کنید، می‌تواند حتی برای گیمینگ هم مورد استفاده قرار بگیرد.

اتصال وای فای 6E می‌تواند اینترنت سریع و مطمئن را تضمین کند. طراحی ارگونومیک آن هم شامل صفحه کلیدی با کلیدهای مقعر و تراول ۱.۵ میلی‌متری می‌شود که تایپ راحت و آسان را به‌همراه دارد. یک تاچ پد بزرگ ۱۱۵ میلی‌متری نیز در زیر این صفحه کلید به‌کار رفته که پیمایش دقیق با حساسیت بالا را ارائه می‌کند.

لپ تاپ لنوو تینک پد اس ۲ یوگا ۲۰۲۳

قیمت لپ تاپ جدید لنوو

لپ تاپ لنوو با پردازنده AMD Ryzen R5-7530U Pro قیمت حدود ۸۱۲ دلاری دارد. برای خرید نسخه مجهز به پردازنده Intel Core i5-1335U باید ۹۸۰ دلار بپردازید و بالارده‌ترین عضو این خانواده با پردازنده قدرتمند نسل سیزدهمی Intel Core i7-1355U هم ۱،۲۶۰ دلار قیمتش است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*