آپدیت اندروید ۱۴ و One UI 6 برای گوشی گلکسی A52 سامسونگ

آپدیت اندروید ۱۴ و One UI 6 به یکی از محبوب‌ترین گوشی های اقتصادی سامسونگ رسید

سامسونگ آپدیت اندروید ۱۴ و One UI 6 را برای یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی های اقتصادی خودش منتشر کرد. آیا شما هم آن را دریافت کرده‌اید؟

روز گذشته سامسونگ آپدیت اندروید ۱۴ و One UI 6 را برای دو گوشی میان‌رده گلکسی M53 و گلکسی F54 خودش منتشر کرد. حالا نوبت به انتشار آپدیت One UI 6 برای یکی دیگر از محبوب‌ترین تلفن‌های هوشمند اقتصادی سامسونگ منتشر شد. این گوشی گلکسی A52 5G است. همین اواخر هم این آپدیت برای گوشی گلکسی A52s منتشر شده بود.

نسخه پایدار آپدیت وان یو ای ۶ برای گوشی گلکسی ای ۵۲ فایوجی اخیرا برای کاربران ساکن اروپا ارسال شده است. شاید کاربران ایرانی و ساکن دیگر مناطق هنوز این بروزرسانی را دریافت نکرده باشند، اما غول کره‌ای انتشار آن را آغاز کرده و به‌زودی تمام کاربران جهان می‌توانند طعم آن را بچشند.

آپدیت اندروید ۱۴ و One UI 6 برای گوشی گلکسی A52 سامسونگ

این بروزرسانی برای گوشی‌های گلکسی A52 با سه شماره مدل متفاوت A526BXXU5FWL1 ،‌A526BOXM5FWL1 و A526BXXU5FWL1 عرضه شده است. حجم این آپدیت چیزی در حدود ۲.۲ گیگابایت است و کاربران همراه با پچ امنیتی ماه دسامبر ۲۰۲۳ و از طریق یک بروزرسانی OTA آن را دریافت کرده‌اند.

با این بروزرسانی، گوشی شما تمام امکانات اندروید ۱۴ را دریافت خواهد کرد که شامل پنل تنظیمات سریع بازطراحی شده، گزینه‌های جدید شخصی‌سازی صفحه قفل، ویجت جدید آب و هوا و کلی قابلیت دیگر است. اگر می‌خواهید بدانید آیا گوشی شما هم این بروزرسانی را دریافت کرده یا خیر، این صفحه را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*