آپدیت آیفون 12

هدیه اپل به مالکین آیفون 12 با یک آپدیت جدید

آپدیت جدید iOS 17.4 یک قابلیت جذاب و کاربردی را به گوشی‌های سری آیفون 12 – iPhone 12 اضافه می‌کند که بسیار کاربردی است.

اپل اوایل این ماه iOS 17.4 را منتشر کرد و خبر مهم در مورد آن مطابقت با قانون جدید بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا بود، اما به نظر می‌رسد که این تنها مورد مهم پنهان شده در این به‌روزرسانی نبود.

با آیفون 12 از شارژ Qi2 لذت ببرید

به نظر می‌رسد آپدیت جدید آی او اس جدید از استاندارد شارژ بی‌سیم Qi2 پشتیبانی می‌کند. طبق تست‌های انجام شده توسط سایت مک ورلد، آیفون 12 اپل با iOS 17.4 می‌تواند با اتصال به یک شارژر بی‌سیم مجهز به فناوری شارژ مغناطیسی Qi2 (غیر مگ سیف)، با توان 15 وات شارژ شود.

پیش از این، در چنین سناریویی، شارژ بی‌سیم به 7.5 وات محدود می‌شد، بنابراین جهش در سرعت شارژ آیفون بعد از این نسخه بسیار قابل توجه است. در ماه دسامبر همین قابلیت با عرضه آپدیت iOS 17.2 برای آیفون‌های 13 و 14 ارائه شد و حالا سری آیفون 12 نیز می‌توانند از این قابلیت بهره‌مند شوند.

آپدیت آیفون 12

استاندارد Qi2 به تازگی رونمایی شده و علاوه بر پشتیبانی از تراز مغناطیسی، با بهره‌وری بهتر شارژ بی‌سیم همراه است. اگر این برایتان به طرز عجیبی آشنا به نظر می‌رسد، تصادفی نیست؛ چرا که اپل یکی از اعضای اصلی کنسرسیوم برق بی‌سیم (WPC) است که استانداردهای Qi را منتشر می‌کند. بنابراین، واضح است که این استاندارد از MagSafe اپل الهام گرفته شده است.

حالا اگر آیفون 12 دارید و می‌خواهید از یک شارژر بی‌سیم Qi2 غیر MagSafe استفاده کنید، می‌توانید این کار را با سرعت 15 وات انجام دهید، درست مانند شارژرهایی که از تأییدیه MagSafe برخوردارند.

پیشینه خبر:
هشدار: نصب آپدیت iOS 17.4 باعث کاهش عمر باتری آیفون می‌شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*