چانگان CS55 پلاس

چانگان CS55 پلاس سایپا با قیمت عجیب و غریب در بازار

در روزهای ابتدایی تحویل رسمی چانگان CS55 پلاس سایپا به مشتریان، شاهد قیمت‌گذاری عجیب و نجومی این خودرو در بازار آزاد بوده‌ایم.

طبق آخرین اخبار خودرو، درست در هفته آخر اسفند ماه سال ۱۴۰۲ بود که گروه خودروسازی سایپا تحویل محصول وارداتی جدید خود با نام چانگان CS55 پلاس را آغاز کرد و پس از حضور تعداد قابل توجهی از این خودرو در بازار، شاهد قیمتی گزاف برای این شاسی بلند وارداتی هستیم.

چانگان CS55 پلاس؛ چینی گران قیمت

چانگان CS55 پلاس

این خودرو کراس‌اوور متوسط شهری که رقیب لاماری و تیگو ۷ پرو مکس محسوب می‌شود، توسط سایپا با برچسب قیمتی 1 میلیارد و 500 میلیون تومان عرضه شده بود و مدتی پس از عرضه با قیمت حدود 2 میلیارد و 200 میلیون تومان در بازار قابل خرید بود. اما با تحویل تعداد بیشتر، بر خلاف روال شاهد اعلام قیمت‌های گران‌تر توسط دلالان هستیم.

در حال حاضر CS55 پلاس از قیمت 2 میلیارد و 500 میلیون تومان تا 2 میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت گذاری می‌شود. با توجه به قیمت بسیار بالاتر این شاسی بلند وارداتی نسبت به لاماری ایما و تیگو ۷ پرو مکس، بعید است با این قیمت‌ها مشتریان زیادی اقدام به خرید این خودرو نمایند. طبق شنیده‌ها قرار است در سال ۱۴۰۳ تعداد بیشتری از این خودرو روانه بازار شود. بنا بر شنیده‌ها سایپا به دنبال ثبت سفارش قطعات منفصله این خودرو است تا آن را در سایت کاشان خود مونتاژ کند.

مشخصات فنی چانگان CS55 پلاس

چانگان CS55 پلاس

در بخش فنی چانگان CS55 پلاس سایپا مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ بلوکور با قدرت ۱۸۱ اسب بخار و ۲۸۰ نیوتون‌متر گشتاور است؛ مجموع این توان توسط یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. مصرف سوخت CS55 در سیکل ترکیبی ۷.۶ لیتر اعلام شده است. این نسخه از پیشرانه‌های چانگان حاصل همکاری این شرکت خودروسازی با فورد (FORD) آمریکا هستند و از کیفیت فنی بهتری نسبت به سایر مونتاژی‌های چینی در ایران برخوردار می‌باشند. این خودرو به‌دلیل تغییرات نرم‌افزاری سایپا برای تطابق با شرایط آب و هوایی ایران، اندکی کاهش راندمان را تجربه می‌کند.

امکانات CHANGAN CS55 Plus

نمای داخل چانگان CS55 پلاس

چانگان CS55 وارداتی سایپا به آپشن‌هایی نظیر: کلاستر تمام دیجیتال راننده، دسته دنده الکتریکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، ۶ عدد کیسه هوای ایمنی ده نقطه‌ای، سنسور پارک عقب، صندلی برقی راننده و دستی سرنشین جلو، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای، تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور نور، سقف پانورامیک، هشدار برخورد از جلو و کروز کنترل تطبیقی مجهز شده است.

همچنین بخوانید:
نسل جدید چانگان هانتر، پیکاپ وارداتی سایپا معرفی شد شاسی بلند برقی چری جیکو J6 با قابلیت های آفرودی و قیمت رقابتی رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*