درآمد

چه پیجی بزنیم درآمد داشته باشد؟1403

اینستاگرام یکی از پلتفرم های رایگان و محبوب است که در سراسر جهان آن را به‌عنوان یک منبع درآمد و ابزاری برای ارتقای کسب و کار می‌دانند. امروزه افراد زیادی به این موضوع فکر می‌کنند که به طرق مختلف از اینستاگرام درآمد کسب کنند اما بسیاری از آن‌ها نمی‌دانند که راه‌اندازی چه پیجی بهتر است و چه نوع کسب و کاری در اینستاگرام درآمد بیشتری دارد. از این رو ما تصمیم گرفتیم این مطلب را به این موضوع اختصاص دهیم راه اندازی کدام پیج ها موفقیت و فروش بیشتری را به دنبال دارد. با ما همراه باشید.

چه پیج اینستاگرامی درآمد بالایی دارد؟

احتمالا شما هم مانند هزاران کاربر اینستاگرامی دیگر در حین گردش در این پلتفرم برای یک بار هم که شده به این فکر کرده‌اید که از طریق این برنامه درآمد کسب کنید. از مزایای ویژه اینستاگرام این است که تولید محتوا در آن اصلا کار سختی نیست. کافی است هر فردی کمی اطلاعات خود را در مورد الگوریتم های اینستاگرام و اصول و قواعد آن بالا ببرد تا بتواند یک پیج پرمخاطب برای خود بسازد. اما قبل از هر چیزی پیشنهاد می‌کنیم ابتدا با چندین پیچ سودآور که می‌توان به واسطه آن به درآمد بالایی رسید، آشنا شوید. بعد از آن راحت‌تر می‌توانید تصمیم بگیرید که مهارت شما در کدام زمینه‌های شغلی بیشتر است و با استفاده از خلاقیت خود می‌توانید چه کسب و کاری راه بیاندازید. در این قسمت بهترین حوزه‌های پیج های اینستاگرام که هم مخاطبان زیادی دارند و هم می‌توان به درآمد بالایی رسید را معرفی می‌کنیم.

پیج فروشگاهی آرایشی و بهداشتی

یکی از بهترین پیج هایی که می‌توانید در اینستاگرام راه‌اندازی کنید، پیج های معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین فروش محصولات آن است. چندین سال است که این پیج‌ها بسیار ترند شده‌اند و از همان آغاز فعالیت بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. دنیای امروز دنیای برندهای تخصصی در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار با کیفیت و مرغوب است. شما می‌توانید به‌عنوان بلاگر لوازم آرایشی مقابل دوربین قرار بگیرید و یا به‌صورت عکس و فیلم محصولات با کیفیت را معرفی کنید. آن را با سایر محصولات از نظر قیمت، کارایی و کیفیت مقایسه کنید. علاوه بر آن می‌توانید به‌صورت آنلاین شاپ به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت و قیمت مناسب بپردازید. پیج های لوازم آرایشی همیشه و در همه سال‌ها پرمخاطب هستند؛ چرا که یکی از اصلی‌ترین نیازهای خانم‌ها است و به هیچ عنوان نادیده گرفته نمی‌شوند. می‌توانید با همکاری برندهای معتبر و اصلی درآمد بسیار خوبی از این راه کسب کنید.

پیج طنز و میم

احتمالا در اوقات بیکاری و دیدن پست‌های مختلف، ویدئوهایی طنزی و متن و عکس‌های خنده‌دار را هم مشاهده کرده‌اید. یکی از طنزهایی که در سال‌های اخیر حسابی در اینستاگرام مورد استقبال قرار گرفته، کنایه‌های میم است. از خوبی‌های میم‌ها این است که دیگر لازم نیست خودتان مقابل دوربین قرار بگیرید و فیلم طنز تولید کنید. بلکه می‌توانید متناسب با اتفاقات روز دنیا و عکس و فیلم‌هایی که وایرال می‌شوند، کنایه‌های میم درست کنید و حسابی لایک و شیر دریافت کنید. پیج‌های طنز همیشه مخاطبان زیادی دارند و شما به‌واسطه تبلیغات‌هایی که برای سایر پیج‌ها انجام می‌دهید، می‌توانید از این پیج درآمد کسب کنید.

پیج گیم و بازی

گیم و بازی در میان جوانان همیشه پرطرفدار و محبوب بوده است. از سال‌های گذشته تاکنون نوجوانان و جوانان زیادی زمان زیادی را به بازی کردن با کامپیوتر و موبایل و پی اس اختصاص می‌دادند. شما هم می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و در این راستا یک پیج گیم و بازی برای خود راه‌اندازی کنید. به عنوان مثال می‌توانید جدیدترین بازی های روز دنیا و یا بازی‌هایی که قرار است در آینده عرضه شوند را در پیج خود معرفی کنید. فوت و فن‌های بازی‌های مختلف را در قالب پست و استوری به مخاطبان خود آموزش دهید. در کنار آن می‌توانید هدفون و وسایل جانبی بازی‌های کامپیوتری که کیفیت خوبی دارند را هم معرفی کنید و اگر سرمایه کافی دارید، به فروش این محصولات بپردازید. البته شرط موفقیت پیج های مربوط به بازی این است که خودتان هم فردی پرهیجان و پر شور و شوق باشید و به این مدل بازی‌ها علاقه داشته باشید و مسائل مربوط به آن برای شما مهم باشد. در غیر این صورت احتمال موفقیت شما کم خواهد شد.

پیج مشاوره کسب و کار

یکی دیگر از پیج های پرطرفدار و محبوب پیج مشاوره های کسب و کار است. امروزه درصد زیادی از کسب و کارها به‌صورت آنلاین است و با سرعت زیادی هم در حال پیشرفت هستند. شما می‌توانید در پیج خود انواع کسب و کارهای آنلاین را معرفی کنید و به مخاطبان خود مشاوره دهید که چگونه می‌توانند یک کسب و کار پردرآمد برای خود راه‌اندازی کنند.

پیج سفر

یکی از جذاب‌ترین انواع پیچ های اینستاگرامی پیج های مربوط به سفر و گردشگری هستند که آمار بازدید بسیار بالایی دارد. شما می‌توانید یک پیج راه‌اندازی کنید و مکان های گردشگری مختلف در ایران و حتی کشورهای خارجی را معرفی کنید. لازم نیست حتما خودتان سفر کنید فقط کافی است مطالعه کنید و آگاهی خود را در این زمینه بالا ببرید و سپس اطلاعات خود را در مورد مکان‌های مختلف در قالب پست و استوری در پیج خود منتشر کنید. اما اگر اهل سفر هستید و بودجه کافی هم دارید که چه بهتر. می‌توانید به مکان‌های مختلف تاریخی و فرهنگی یا طبیعت‌های ناب و بکر سفر کنید، عکس و ویدئو تهیه کنید و آنها را در صفحه خود منتشر کنید و اطلاعاتی را هم در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. همچنین می‌توانید ولاگ‌های از غذاهای معروف شهر و کشور مورد نظر، صنایع دستی و سوغاتی های معروف، سختی سفر، هتل های قیمت مناسب آن و غیره بسازید.

پیج تناسب اندام

تناسب اندام یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان و حتی میانسالان است و امروزه افراد زیادی به سلامتی و ورزش خود اهمیت می‌دهند. شما می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و یک پیج تناسب اندام راه‌اندازی کنید. به این شکل که روزانه استوری‌هایی در مورد غذاهای سالم و مقوی بگذارید و حجم مصرفی آن را به همراه کالری برای افرادی که کاهش وزن و یا افزایش وزن دارند منتشر کنید. همچنین می‌توانید ویدئویی هایی در مورد حرکات و تمرینات ورزشی که برای فرم‌دهی عضلات شکم، پا و بازو و غیره مناسب هستند را در صفحه خود نشر دهید.

پیج انگیزشی

پیج های نقل و قول و متن های انگیزشی و یا کنایه‌دار هم همیشه مورد توجه قرار می‌گرفته است. از آن‌جایی که ریلز در اینستاگرام بسیار کارآمد است و مورد بازدید افراد زیادی قرار می‌گیرد شما می‌توانید تمرکز خود را روی آن بگذارید. به‌عنوان مثال می‌توانید از ویدئوهای کوتاه استفاده کنید و روی آن آهنگ‌های معروف بگذارید و متن انگیزشی را هم روی آن قرار دهید و سپس آن را منتشر کنید. همچنین می‌توانید متن‌های خود را به صورت عکس نوشته به صورت پست و استوری نشر دهید.

پیج لباس

اگر به اندازه کافی سرمایه دارید می‌توانید به‌صورت عمده کیف، کفش، لباس، اکسسوری و غیره خریداری کنید و آنلاین شاپ راه‌اندازی کنید. خوشبختانه چون خرید آنلاین بسیار رواج پیدا کرده، دیگر مانند گذشته بی‌اعتمادی کمتر شده و بسیاری از افراد به آنلاین شاپ‌ها اعتماد کرده و از آن‌ها پوشاک مورد نظر خود را خریداری می‌کنند. اگر سرمایه کافی برای این کار ندارید، می‌توانید به‌عنوان پیج‌های همکاری در فروش فعالیت کنید. به این شکل‌های با برندهای معتبر همکاری می‌کنید و محصولات آن‌ها را در پیج خود معرفی می‌کنید و در ازای فروش هر محصول پورسانت خود را دریافت می‌کنید.

پیج آشپزی

خوردن غذاهای خوشمزه و شیرینی‌های لذیذ و نان های باکیفیت برای همه افراد لذت‌بخش است. اگر فکر می‌کنید در زمینه آشپزی حرفی برای گفتن دارید، می‌توانید یک پیچ راه‌اندازی کنید و آموزش انواع غذاها را به مخاطبان خود ارائه دهید. همچنین می‌توانید در پست و استوری‌های خود فوت و فن های آشپزی را منتشر کنید و غذاهای جدید و روز دنیا را به مخاطبان خود معرفی کنید.

مشاوره اینستاگرام مارکتینگ میلان استودیو

مواردی که در بالا بهشون اشاره کردیم از مهم‌ترین ایده‌هایی بود که می‌توانید توسط آنها به درآمد برسید و کسب و کار آنلاین خود را در اینستاگرام داشته باشید. یکی دیگر از راه‌هایی که به شما کمک می‌کنید پیچ و بیزنس مد نظر خود را در اینستاگرام راه‌اندازی کنید استفاده از مشاوره اینستاگرام مارکتینگ می‌باشد که توسط یک شخص یا یک مجموعه مانند میلان استودیو به شما ارائه می‌شود و با جلسات مشاوره اینستاگرام چه به‌صورت تلفنی یا حضوری می‌توانید تصمیمات بهتری را در راه‌اندازی کسب و کار خود داشته باشید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*