دمنوش ساز برقی شیائومی Mijia N1

شیائومی از دمنوش ساز برقی با قیمت 15 دلار رونمایی کرد

شیائومی از دمنوش ساز برقی چند منظوره Mijia N1 با قیمت 15 دلاری، کنترل دما، زمان بندی 12 ساعته و چند ویژگی جذاب دیگر رونمایی کرده است.

میجیا از زیرمجموعه برندهای شیائومی به صورت بی وقفه در حال طراحی و ساخت لوازم خانگی هوشمند است که به تازگی نیز از دمنوش ساز برقی Mijia N1 رونمایی کرد. طراحی منحصر به فرد در کنار چندین قابلیت هوشمند جذاب باعث شده تا نظر توجه بسیاری به سمت این گجت شیائومی جلب شود. به همین خاطر قصد داریم تا این مطلب از گجت نیوز را به معرفی این محصول جدید شیائومی اختصاص دهیم.

دمنوش ساز برقی شیائومی Mijia N1

شیائومی در طراحی خلاقانه این دمنوش ساز برقی، راحتی و کیفیت را در اولویت قرار داده است. به همین منظور بدنه این دمنوش ساز را از شیشه شفاف طراحی کرده و برای بی نیازی از فیلتر جداگانه در هنگام تهیه دمنوش های گیاهی، سیلندر دمنده فولادی ضد زنگ آن به در وسط منتقل کرده است.

ظرفیت این دمنوش ساز برقی 1.5 لیتر بوده که برای استفاده فردی و همچنین مشترک می‌تواند مناسب باشد. صفحه نمایش دیجیتال LED کاربرپسند و دکمه های موجود در پایه دمنوش ساز باعث می‌شود تا انتخاب عملکردهای مورد نظر آسان شود.

دمنوش ساز برقی شیائومی Mijia N1

دمنوش ساز برقی شیائومی Mijia N1

از ویژگی‌های هوشمند دمنوش ساز برقی Mijia N1 می‌توان به ویژگی کنترل دما هوشمند اشاره کرد که باعث می‌شود تا نوشیدنی‌های شما در دمای عالی آماده شوند. همچنین با محافظ در برابر سوختگی این دمنوش ساز نیز ایمنی استفاده از آن بیشتر می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این دمنوش ساز، امکان زمان بندی 12 ساعته آن است که به شما امکان می‌دهد تا شروع فرآیند دم کردن خود را برای زمانی که مناسب است، برنامه ریزی کنید.

قیمت

طبق اعلام منابع مختلف، دمنوش ساز برقی چند منظوره Mijia N1 از تاریخ 6 آوریل 2024 با قیمت 99 یوان (تقریباً 15 دلار آمریکا) به صورت رسمی عرضه خواهد شد و هم اکنون بسیاری افراد در سایت‌های مختلف برای خریدن این محصول جدید میجیا ثبت نام کرده‌اند. با قیمت قابل توجه این دمنوش ساز برقی افرادی که قصد خرید یک گجت برای آشپزخانه سالم خود هستند، می‌توانند این محصول را به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه در دسترس مورد توجه قرار دهند.

در گجت نیوز بخوانید:
کتری برقی شیائومی N1 فقط 10 دلار قیمت دارد کتری برقی ۵ لیتری شیائومی، در ۱۸ دقیقه آب جوش تحویل شما می‌دهد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*