ویستامدیا

جدیدترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است

جدیدترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است. این تاکشو یک برنامه گفت‌وگو محور و سرگرم‌کننده با ماهیت کمدی محسوب می‌شود.

ویستامدیا که به‌عنوان بازوی ایرانسل در تولید محصولات ویدیویی محسوب می‌شود با رویکرد جدید تولید محتوا و ایجاد حلقه واسط بین توزیع‌کننده محتوا و مجموعه‌های تولید محتوا فعالیت می‌کند. ویستامدیا به‌تازگی برنامه کمدی «عیدی HD» به کارگردانی امین کفاش‌زاده و اجرای امیرحسین قیاسی را تولید کرده که از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است.

برنامه کمدی عیدی HD محصل ویستامدیا 

برنامه عیدی HD در قلب یک برنامه گفت‌وگو محور و سرگرم‌کننده با ماهیت کمدی ساخته شده و در قالب 10 قسمت پخش می‌شود. امیرحسین قیاسی نیز در این برنامه از مهمانان میزبانی می‌کند. مهمانان این برنامه نیز چهره‌های شاخص و خبرساز هنری و فضای مجازی هستند که باعث جذاب‌تر شدن این برنامه می‌شوند.

ویستامدیا

برنامه عیدی HD روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته از طریق پلتفرم‌های فیلیمو، فیلم‌نت و روبیکا پخش می‌شود. ایرانسل در راستای حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال و تسهیل دسترسی مشترکان خود به محتواهای فرهنگی و هنری در پلتفرم روبیکا سرمایه‌گذاری انجام داده و همچنین با پلتفرم‌های نمایش خانگی فیلیمو و فیلم‌نت همکاری‌هایی داشته تا کاربران بدون نیاز به پرداخت هزینه اشتراک این دو سرویس بتوانند محتواهای اشتراکی آنها را با نرخ تمام بهای اینترنت مشاهده کنند.

ویستامدیا با هدف ارائه بستر و محتوای صوتی و تصویری و مشارکت با پلتفرم‌های داخلی به‌عنوان مجموعه تولید سرگرمی‌های دیجیتال ایرانسل فعالیت می‌کند و همچنین به‌عنوان یکی از پروژه‌های موفق مورد حمایت ایرانسل به‌شمار می‌رود. این پروژه تا به امروز با 30 پلتفرم داخلی قرارداد امضا کرده و باعث افزایش ترافیک ماهانه داخلی شده است. از سایر فعالیت‌های ویستامدیا می‌توان به ساخت چند رئالیتی‌شو و داشتن استودیوی اختصاصی تولید محتوا و دوبله اشاره کرد که در راستای سند توسعه ایرانسل در حوزه تولید محتوا انجام شده است.

بیشتر بخوانید:
فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه آموزش فعال یا غیرفعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول، ایرانسل و رایتل + پیشواز عبادت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*