شرایط فروش پیکاپ آمیکو آسنا M244

شرایط فروش پیکاپ آمیکو آسنا M244 در فروردین 1403 اعلام شد

شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) با انتشار اطلاعیه‌ای، شرایط فروش پیکاپ آمیکو آسنا M244 ویژه عید سعید فطر را اعلام کرد.

طرح فروش ویژه خودرو پیکاپ آمیکو آسنا M244 با مدل سال ۱۴۰۳ از امروز مورخ دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

شرایط فروش پیکاپ آمیکو آسنا M244 – فروردین ۱۴۰۳

در این طرح پیکاپ آمیکو آسنا M244 با مدل ۱۴۰۳ و با قیمت ۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. رنگ‌های عرضه شده در این طرح شامل سفید روغنی، مشکی متالیک، قرمز متالیک، آبی کاربنی متالیک، خاکستری نوک مدادی متالیک، سبز زیتونی متالیک و بنفش بادمجانی متالیک خواهد بود. لازم به ذکر است موعد تحویل این خودروها ۴۵ روز کاری اعلام شده است. خسارت دیرکرد این طرح ۱۶ درصد و زمان پرداخت آن ۷ روز پس از تحویل خودرو خواهد بود. همچنین سود مشارکت و انصراف صفر درصد اعلام شده است.

شایان ذکر است، با توجه به محدودیت تعداد خودرو، در صورت تکمیل ظرفیت ثبت نام، سیستم به‌صورت خودکار غیر فعال خواهد شد. همچنین پیش فاکتور صادر شده به نام مشتریان در سیستم فروش 5 روز اعتبار خواهد داشت و در صورت عدم واریز وجه به حساب شرکت تعاونی توزیعی کارکنان آمیکو و انقضای پیش فاکتور، درخواست متقاضی باطل خواهد شد.

متقاضیان این طرح می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده کاتالوگ خودرو به سایت آمیکو به آدرس www.amicoir.com مراجعه کنند.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*