گوشی و تبلت ردمی هری پاتر

گوشی و تبلت جدید ردمی برای عاشقان هری پاتر ساخته شده‌اند

نسخه ویژه گوشی ردمی توربو 3 – Redmi Turbo 3 و تبلت ردمی پد 3 – Redmi Pad 3 با طراحی خاص، از طرفداران هری پاتر دلبری می‌کنند.

در فاصله یک روز مانده به رونمایی شیائومی از گوشی ردمی توربو 3 در چین، نسخه ویژه این گوشی با تم هری پاتر رخ نشان داد. در کنار آن، ردمی پد پرو هم هست که نخستین تبلت جهان با تم هری پاتر محسوب می‌شود.

پنل عقب این تبلت، میزبان یک لوگوی هاگوارتز بزرگ است. اما شاید چیز جالب‌تر، وجود یک کاور محافظ منحصر به‌فرد باشد که ظاهری با شکل و شمایل دعوتنامه مدرسه جادوگری دنیای هری پاتر دارد.

نسخه ویژه ردمی توربو 3 حتی از این هم پرجزئیات‌تر است. در نیمه پایینی پنل عقب این گوشی، لوگوی هاگوارتز دیده می‌شود. اما در نیمه بالایی آن هم یک فلاش LED شبیه به چوبدستی اجراکننده جادوی لوموس وجود دارد. حتی طرح زخم صورت هری پاتر هم روی ماژول فلاش، حک شده است.

البته با وجود این ظرافت‌های طراحی، نسخه ویژه ردمی توربو 3 و ردمی پد پرو مشخصات فنی یکسانی با مدل‌های معمولی دارند. این یعنی با یک تبلت 12.1 اینچی روبه‌رو هستیم که برای نمایش محتوا از یک ال‌سی‌دی 2.5K با نرخ نوسازی 120 هرتز استفاده می‌کند. تراشه آن، اسنپدراگون 7s نسل 2 نام دارد و دارای یک باتری 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ 33 وات است.

از مشخصات ردمی توربو 3 هم می‌توانیم به صفحه نمایش آمولد 6.6 اینچی و تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 اشاره کنیم. با رونمایی در تاریخ 22 فروردین، بیشتر با این گوشی آشنا خواهیم شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*