QiKU و پرچم‌دار جدیدی که از اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده می‌کند

QiKU یکی از ده‌ها کمپانی‌ چینی‌ست که سعی کرده در سال‌های گذشته بتواند جایگاهی مناسب برای خود بسازد.  این کمپانی سال گذشته سه گوشی معرفی کرد که قدرتمندترین آن‌ها QiKU Q Terra نام دارد. Q Terra یک فبلت ۶ اینچی‌ست که از تراشه‌ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۰۸ با پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای استفاده می‌کند، و دارای بدنه‌ای فلزی‌ست. حال گویا نوبت به پرچم‌دار جدید رسیده تا خودنمایی کند. به تازگی گوشی جدیدی از این کمپانی در بنچمارک AnTuTu مشاهده شده که خبر از پرچم‌داری قدرتمند با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ می‌دهد. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

QiKU و پرچم‌دار جدیدی که از اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده می‌کند ۱البته شاید نام کمپانی QiKU چندان برای کاربران ایرانی آشنا نباشد زیرا فعالیت کمی در خارج از مرزهای چین داشته، اما به تازگی گوشی قدرتمندی با کد QK1509-A02 در بنچمارک معتبر AnTuTu مشاهده شده. در حال حاضر گویا این گوشی دارای نامی‌ نیست، اما با توجه به مشخصات سخت افزاری که دارد می‌توان حدس زد که باید جانشینی قدرتمند برای Q Terra باشد و به احتمال زیاد باید آن را Q Terra 2 بنامیم.

از نظر مشخصات سخت افزاری در این گوشی از یک صفحه‌ی فول اچ دی، ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، و همچنین تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ ساخت کوالکام استفاده خواهد شد. Q Terra 2 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ بوده که بر روی این سیستم عامل، رابط کاربری QiKU وجود خواهد داشت.

در عقب گوشی Q Terra از یک دوربین دوگانه استفاده شده بود و به احتمال زیاد باید شاهد چنین ترکیبی در گوشی جدید نیز باشیم. در این صورت، دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در عقب پرچم‌دار جدید کمپانی به احتمال زیاد قرار خواهند گرفت.

این تمام اطلاعاتی‌ست که می‌توان در لیست AnTuTu مشاهده کرد. کمپانی چینی سه گوشی خود را در ماه اوت سال گذشته معرفی کرد، بنابراین اگر قصد داشته باشد که موبایل جدیدی معرفی کند باید انتظار داشت که در نزدیکی همان ماه اوت (مرداد ماه) از این گوشی جدید رونمایی شود.

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*