اکسید در نمایشگاه خودرو پکن

برند اکسید چری، آماده بازتعریف خودروهای لوکس در نمایشگاه خودرو پکن

اکسید، برند لوکس جدید خودروساز چینی چری که در ایران با نام اکستریم شناخته می‌شود، تدارکاتی ویژه برای نمایشگاه خودرو پکن دیده است.

نمایشگاه خودرو پکن 6 اردیبهشت به رسم هر سال برگزار می‌شود و اِکسید (EXEED)، برند تازه‌تاسیس خودروساز مطرح چینی چری هم آماده می‌شود تا در این رویداد ترکیب لاکچری با جلوه‌ای نو و چشم‌انداز استراتژیک خود را به‌نمایش بگذارد. این شروع رویدادهای دیگر اکسید در اردیبهشت ماه خواهد بود؛ از جمله نمایش محصولات سازگار با محیط زیست و رویداد مورد انتظار اکسید که شعبه بین‌المللی این برند برای نشست سالانه نمایندگی‌ها در شهر ووهو چین تدارک دیده است.

اوج کیفیت و نوآوری در مرکز توجه

اکسید روز 6 اردیبهشت در نمایشگاه خودرو پکن از جدیدترین خودروهای لوکس الکتریکی‌شده خود پرده خواهد برداشت؛ خودروهایی که حاصل پیشرفت‌های برند بالارده EXLANTi در حوزه تکنولوژی طی بیش از یک سال پس از تاسیس آن هستند. حضور EXEED در این نمایشگاه با محصولات الکتریکی‌شده نظیر ES و RX پلاگین هیبرید گواهی بر این است که این برند به ارائه این دست از محصولات به مشتریان ویژه خود متعهد خواهد بود.

چشم‌انداز اکسید در حوزه محیط زیست

اکسید همچنین روز 7 اردیبهشت میزبان توری برای شرکت‌کنندگان خواهد بود و روز 10 اردیبهشت در رویداد مهم دیگری، محصولات سازگار با محیط زیست را در ووهو به‌نمایش می‌گذارد. آنچه EXEED در این رویداد ارائه می‌دهد، ترکیبی از لاکچری، تکنولوژی و سازگاری با محیط زیست خواهد بود. در این رویداد تعدادی از خودروهای الکتریکی‌شده جدید حضور پیدا خواهند کرد که هر کدام نمایان‌گر تعهد این برند به ارائه محصولات لوکس در عین سازگاری با محیط زیست هستند. آثار هنری و تجارب تعاملی هم بخشی از نمایش اکسید خواهند بود که چشم‌انداز این برند با تمرکز روی توازن بین خودروهای لوکس و محیط زیست را نشان می‌دهند.

آینده اکسید، موضوع بحث نشست سالانه نمایندگی‌ها

نشست سالانه نمایندگی‌ها در روز 10 اردیبهشت که اوج رویدادهای اکسید در ماه اردیبهشت خواهد بود، قرار است بستری برای به‌اشتراک گذاری مسیر استراتژیک و نوآوری‌های آینده این برند با سهام‌داران عمده باشد. در این گردهمایی ضمن تجلیل از دستاوردهای یک سال اخیر اکسید، با گفتگوهایی جامع درباره استراتژی برند، توسعه محصول و گسترش بازار، به نقش اکسید به‌عنوان یکی از پیشگامان در عصر خودروهای الکتریکی‌شده پرداخته خواهد شد.

با آماده شدن اکسید برای نمایش جدیدترین نوآوری‌های خود در نمایشگاه پکن و به دنبال آن برگزاری رویدادهای هیجان‌انگیز در ووهو، واضح است که این برند صرفاً در آینده عرصه خودروهای لوکس شرکت نمی‌کند؛ بلکه فعالانه در حال شکل دادن به آن است. اکسید با تمرکز روی حفظ محیط زیست و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و تعهد به پیشی گرفتن از انتظارات، برای بازتعریف معنی «برند پریمیوم» در صنعت خودرو مصمم است.

محصولات EXEED به‌واسطه مدیران خودرو، شریک قدیمی چری، تحت برند اکستریم (XTRIM) در ایران عرضه می‌شوند. در همین رابطه بد نیست بدانید که مدیران خودرو در سال جاری قصد دارد تا با وارد کردن پرچمدارانی مثل شاسی بلند فول سایز اکستریم VX در کنار کراس اوورهای خوش چهره اکستریم LX و اکستریم TXL جان تازه‌ای به بازار خودرو ایران دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*