شبکه برق اسرائیل

حمله هکرهای ایرانی به شبکه برق اسرائیل؛ خاموشی در شهرهای بزرگ فلسطین اشغالی

گروه هکری موسوم به «انتقام جویان سایبری» با حمله به شبکه برق اسرائیل منجر به خاموشی گسترده در سرزمین های اشغالی شدند.

پس از انتشار خبر هک وزارت جنگ اسرائیل از سوی یک گروه هکری، ساعاتی پیش برخی از رسانه‌ های اسرائیلی از قطعی گسترده در شهرهای مهم سرزمین های اشغالی خبر دادند. پس از اعلام این خبر گروه هکری انتقام جویان سایبری که وابسته به ایران نیز هستند، مسئولیت این حمله سایبری را بر عهده گرفتند.

حمله گسترده سایبری به شبکه برق اسرائیل

شبکه برق اسرائیل

گروه انتقام جویان سایبری در اقدامی برنامه‌ریزی شده نیروی برق و روشنایی نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی، شامل شهرهای یت شمش، تل‌آویو، روش‌هاعین، آراد، مودیعین، بئرشوع، نتانیا و… را مورد تهاجم سایبری قرار دادند.

گروه مذکور با تأکید بر این‌که این حمله سایبری را در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها در غزه انجام داده است، اعلام کرد که زیرساخت‌های توزیع برق را از شمال تا جنوب سرزمین‌های اشغالی به‌صورت مکرر هدف حملات سایبری قرار داده شده است.

همچنین این گروه با انتشار پیامی عنوان کرد:

  مقامات اسرائیل که همواره با زیاده‌‌گویی از امنیت سایبری نفوذناپذیر دم می‌زنند، حتی توان تشخیص حملات را نداشته و در پاسخ به مطالبه‌گری ساکنان غاصب، نقص فنی را علت این رخ‌دادها بیان می‌کنند، در حالی که کنترل تمامی زیرساخت های برق آن‌ها در دستان ماست. ما پاسخ‌های متنوعی در حوزه سایبری علیه منافع و زیرساخت‌های حیاتی رژیم صهیونیستی آماده کرده‌ایم.

در نهایت این گروه تاکید کرد که در صورت پاسخ یا اقدام تلافی جویانه از سوی اسرائیل نسبت به انجام حملات سایبری قدرتمند دیگری به زیرساخت‌های مهم این کشور اقدام خواهد کرد.

il]همچنین بخوانید:
آمار و ارقام ترسناک حملات هکری موفق به زیرساخت های کشور تصمیم گیری هوش مصنوعی در سیاست خارجی: بمب هسته‌ای بزنیم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*