هک وزارت جنگ اسرائیل

وزارت جنگ اسرائیل هک شد

یک گروه هکری با انتشار ویدیویی در کانال تلگرامی خود مدعی شده وزارت جنگ صهیونیست ها را هک کرده است. آیا خبر هک وزارت جنگ اسرائیل صحت دارد؟

در بحبوحه تشدید تنش‌ها میان ایران و اسرائیل، یک گروه هکری با انتشار ویدیویی اعلام کرده وزارت جنگ صهیونیست‌ها را هک کرده است. پس از مورد هدف قرار گرفتن سفارت ایران در دمشق و به شهادت رسیدن چند تن از اعضای سپاه پاسداران، احتمال تنش و درگیری میان دو کشور بالا گرفته است.

هک وزارت جنگ اسرائیل صحت دارد؟

هک وزارت جنگ اسرائیل

همزمان با انتشار اخباری پیرامون پاسخ نظامی ایران به اسرائیل، گروه هکری Nethunter در کانال تلگرامی خود اسناد و مدارکی را منتشر کرده که حمله هکری به زیرساخت‌های وزارت جنگ اسرائیل را تأیید می‌کنند. این گروه برای این‌که ادعای خود را ثابت کنند، همزمان با رونمایی از برخی اسناد و مدارک، فیلمی از نفوذ به سامانه‌ها و شبکه‌های داخلی این وزارتخانه منتشر کردند.

طبق ادعای گروه هکری Nethunter، اسناد محرمانه وزارت جنگ این کشور نظیر نقشه‌های ساخت ابزارهای جنگی و قطعات تجهیزات نظامی و حتی اسنادی مرتبط با سامانه پدافندی گنبد آهنین به دست آنها افتاده است. از دیگر مدارک افشا شده هکرهای مدعی می‌توان به اسناد شرکت‌های داخلی و خارجی که با وزارت جنگ صهیونیست‌ها همکاری می‌کنند اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:
بزرگترین حمله سایبری تاریخ اسرائیل؛ هکرها سایت های دولتی رژیم صهیونیستی را از دسترس خارج کردند خطرناکترین افراد، شخصیت‌ها و گروه‌های اینترنت در سال ۲۰۲۳؛ از ایلان ماسک تا ترامپ!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*