تعمیر گلکسی اس ۷ نسبت به اجداد خود سخت‌تر شده است

هرچند این اولین بار نیست که گوشی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) توسط کارشناسان سخت افزاری باز شده و تا آخرین قطعه جدا می‌گردد، اما این بار iFixit نگاهی به گلکسی S7 انداخته و نحوه باز شدن و تعمیر آن را تحلیل کرده است. طبق گفته‌های کارشناسان iFixit، پرچم‌دار جدید سامسونگ موبایلی نخواهد بود که شما به شخصه بتوانید آن را باز کرده و تعمیر کنید. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

iFixit به تعمیر گوشی گلکسی اس۷ امتیاز ۳ از ۱۰ را داده؛ امتیازی که نسبت به گلکسی اس ۶ ( Galaxy S6 ) کاهش قابل توجهی داشته است. همانطور که تعمیرکار در ویدیو به آن اشاره می‌کند می‌توان باتری را بدون آنکه نیاز به برداشتن مادربرد باشد خارج کرد که در گلکسی S6 به این حالت نبود. همچنین استفاده از چسب زیاد برای ثابت قرار گرفتن باتری در سر جای خود باعث می‌شود تا تعویض آن به سختی صورت گیرد.

یکی دیگر از نکاتی که به آن اشاره شده درگاه USB است که برای تعویض آن ابتدا باید صفحه را از جایگاهی که دارد خارج کنید. بدتر از آن، آسیب پذیری شدید  صفحه است که باید با احتیاط فراوان آن را برداشت. حتی نگاه کردن به داخل گوشی نیز به خاطر سختی باز کردن پنل شیشه‌ای پشت آن یک چالش سخت محسوب می‌شود.

تعمیر گلکسی اس ۷ نسبت به اجداد خود سخت‌تر شده است

وقتی پنل را باز کردید، قطعاتی که برای جلوگیری از نفوذ قطرات آب و گرد و خاک (IP-68) کار گذاشته شده، کار را برای شما سخت‌تر می‌کنند؛ مخصوصا اگر قصد تعویض قطعه‌ی مخصوصی را داشته باشید.

جداسازی قطعات بار دیگر به ما فرصتی می‌دهد تا نگاهی به لوله‌های حرارتی بیندازیم؛ لوله‌هایی که سامسونگ به آن‌ها خنک کننده‌ی مایع می‌گوید. سامسونگ در پرچم‌دار خود از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده کرده. در عقب گوشی نیز می‌توان دوربین ۱۲ مگاپیکسلی را دید. همچنین باتری گلکسی اس ۷ دارای ظرفیت ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است.

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*