رزرو آنلاین ویلا

سایت شب، اولین پلتفرم رزرو آنلاین ویلا در سراسر ایران

به هر نقطه‌ای از ایران که قصد سفر داشته باشید باید قبل از هر کاری به فکر رزرو اقامتگاه باشید. در تمامی شهرها گزینه‌های زیادی مثل خانه، ویلا، سوئیت و بوم گردی وجود دارد که می‌توانید بر اساس مقصد، بودجه سفر و شرایط خود هر یک از آن‌ها را رزرو کنید. برای مثال اگر به شهرهای شمالی ایران سفر می‌کنید اجاره ویلا در شمال بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید تا چند روز تجربه اقامت در دل طبیعت با چشم‌اندازی دیدنی را تجربه کنید. با وجود تنوع بالای ویلاها در شمال ایران گاهی در کنار دریا و گاهی نیز در کنار جنگل اقامت خواهید داشت.

البته در شهرهای دیگری مثل تهران و طبیعت اطراف آن نیز امکان رزرو ویلا را دارید. جایی که برای پایتخت‌نشینان یا اهالی کرج بهترین گزینه برای گشت‌وگذار آخر هفته و لذت بردن از طبیعت در فاصله بسیار نزدیک است. اگر مسافر این دو شهر هم باشید پس از شهرگردی می‌توانید یک روز را به طبیعت‌گردی در مناطق اطراف با چشم‌اندازهای بی‌نظیر اختصاص دهید و چهره متفاوت‌تری از همیشه را ببینید.

اگر هم به شهرهای تاریخی ایران سفر می‌کنید، اقامتگاه‌های بوم گردی یک گزینه خاص و متفاوت برای اقامت چند روزه در فضایی دلنشین هستند که شما را وارد ماشین زمان می‌کنند و با وجود عمارت‌هایی که معمولا عمر آن‌ها به چند دهه یا حتی سده قبل می‌رسد اما با امکانات به روز مهیا شده‌اند و تجربه‌ای از زندگی در زمان‌های دور را به شما هدیه می‌دهند.

در سایر شهرها نیز مثل همیشه انواع خانه و سوئیت از جمله گزینه‌های متنوعی هستند که می‌توانید با بودجه مقرون به‌صرفه یا بالا آن‌ها را رزرو کنید و بنا به نوع خانه از امکانات یا موقعیت مکانی که دارند، بهره‌مند شوید.

بهترین مقاصد سفر یک روزه در اطراف تهران

تهران همیشه به‌عنوان یک شهر شلوغ با ترافیک سرسام‌آور و خیابان‌های پر ازدحام شناخته می‌شود که البته با وجود امکانات تفریحی و رفاهی متنوع برای بسیاری از افراد جذاب و دیدنی است. این شهر شلوغ از سوی دیگر چهره‌ای با طبیعت بکر و دیدنی دارد که با سفر به برخی از نقاط می‌توانید آن را مشاهده کنید.

تا حدی که گاهی تصور نمی‌کنید در تهران هستید در حالی که پایتخت در چند کیلومتری شماست. یکی از این مناطق دیدنی و خوش آب‌وهوا، منطقه «کردان» است که فاصله چندانی با تهران و کرج ندارد و بهترین جایی است که برای سفر یک روزه در اطراف تهران می‌توانید انتخاب کنید.

منطقه‌ای که علاوه بر طبیعت دیدنی و خنک، تعداد زیادی ویلا برای اقامت دارد که برخی از آن‌ها بسیار لوکس و مدرن و برخی دیگر مقرون به‌صرفه و اقتصادی هستند.

رزرو آنلاین ویلا

همین تنوع باعث شده تا افراد زیادی علاوه‌بر تفریح و لذت بردن از هوای خنک، با رزرو ویلا کردان برای دورهمی‌های آخر هفته روی آن حساب کنند.

کردان تعداد زیادی باغ و کوچه باغ‌های دیدنی در کنار مناطق لوکس و مدرن دارد که ویلا اجاره ای کردان را می‌توانید در دو بخش آن به‌ویژه در بخش مدرن و ویلایی آن رزرو کنید.

این منطقه علاوه‌بر طبیعت زیبا دارای امکانات تفریحی مثل سایت پروازی برای پروازهای تفریحی، مجموعه‌های اقامتی-تفریحی مانند مجتمع ایثار، جاذبه‌های تاریخی و غیره است که با هر سبک سلیقه‌ای به آنجا سفر کنید از آن لذت خواهید برد.

علاوه‌بر کردان سایر روستاهای اطراف تهران مانند کن و سولقان، فشم، لواسان و برغان نیز برای طبیعت‌گردی و سفرهای یک یا دو روزه بسیار جذاب هستند که امکان اجاره ویلا در آن‌ها را نیز خواهید داشت و با وجود آب‌وهوای خنک تصویر متفاوتی از سفر به تهران را به شما نشان می‌دهند.

سفر به سرزمینی از جاذبه های تاریخی در اصفهان

سفر به اصفهان شما را به سرزمینی از اصالت و تاریخ می‌برد. جایی که در قدم به قدم آن می‌توانید شکوه معماری ایران و اوج هنر را ببینید و از آن لذت ببرید. شهری که در جوار زاینده‌رود شکل گرفته و پر از سازه‌های شگفت‌انگیز از پل‌ها، مساجد، میدان‌های تاریخی، کاخ‌ها و عمارت‌ها، کلیساها، خیابان‌های تاریخی، باغ‌های ایرانی و غیره است که اگر برنامه سفر چندین روزه هم به آنجا بچینید باز هم جاذبه‌های دیدنی بسیاری باقی می‌ماند.

برای اقامت در چنین شهری با وجود تنوع زیادی از سوئیت‌های لوکس تا اقتصادی در مناطق مختلف هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت و می‌توانید برای اجاره سوئیت در اصفهان با هر شرایطی اقدام کنید. ضمن اینکه با جستجوی سوئیت اصفهان قبل از سفر به‌صورت آنلاین خیال خود را از بابت اقامت آسوده خواهید کرد.

رزرو آنلاین ویلا

حالا باید لیستی از جاذبه‌های دیدنی اصفهان را یادداشت کنید تا با رسیدن به مقصد تعداد بیشتری از آن‌ها را ببینید و از سفرتان لذت ببرید.

در بین معروف‌ترین جاذبه‌های تاریخی نصف جهان باید میدان نقش جهان با سه عمارت معروف یعنی مسجد شیخ لطف الله، مسجد امام و عمارت عالی قاپو در کنار سر در قیصریه، بازار سنتی اصفهان، کاخ هشت بهشت، کاخ چهل ستون، کلیسای جلفا، محله تاریخی جلفا، سی و سه پل، پل خواجو، محله چهارباغ، مدرسه قیصریه، منارجنبان، حمام شیخ بهایی، مسجد جامع اصفهان، خانه دهدشتی، خانه ملاباشی، خانه مشروطیت، موزه موسیقی، کلیسای بیت الحم، آرامگاه صائب تبریزی، آرامگاه بابا رکن الدین و غیره را معرفی کرد.

در کنار آن می‌توانید از جاذبه‌های تفریحی اصفهان نیز لذت ببرید که در بین آن‌ها آکواریوم اصفهان، باغ پرندگان، باغ گل، پارک کوهستانی صفه، پارک جنگلی ناژوان و پارک آبی آبسار معروف‌تر هستند.

البته که این موارد فقط بخشی از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی اصفهان به‌شمار می‌روند و در بسیاری از خیابان‌ها و کوچه و پس کوچه‌های این شهر می‌توانید عمارت‌های چند صد ساله زیادی را مشاهده کنید یا از جاذبه‌های تفریحی مختلفی لذت ببرید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.