قهرمان کشتی کشور

۳ قهرمان کشتی کشور در همراه اول استخدام شدند

اپراتور همراه اول که به‌عنوان حامی اول ورزش ایران شناخته می‌شود، اعلام کرد 3 قهرمان کشتی کشور در این اپراتور استخدام شدند.

اپراتور همراه اول در ادامه مسیر خود برای حمایت از ورزش کشور، طرح جدیدی مبنی بر استخدام ملی‌پوشان و قهرمانان کشتی را در نظر گرفته است. این اپراتور در 4 سال گذشته از تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران حمایت کرده و توانسته در دستاوردهای جهانی و آسیایی آنها مشارکت داشته باشد. در همین راستا همراه اول طی همکاری فدراسیون کشتی امکان استخدام برای 3 قهرمان کشتی ایران را فراهم کرده است.

استخدام 3 قهرمان کشتی کشور در همراه اول

سه قهرمان کشتی ایران یعنی محمدرضا گرایی (دارنده مدال‌های طلای المپیک، طلا، نقره و برنز جهانی در کشتی فرنگی)، محمد نخودی (دارنده دو مدال نقره و یک مدال برنز جهانی) و امیرمحمد یزدانی (دارنده دو مدال نقره جهانی در کشتی آزاد) با مساعدت مدیرعامل همراه اول در این اپراتور استخدام شدند.

گفتنی است امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی در رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا که در روزهای 23 و 24 فروردین 1403 در کشور قرقیزستان برگزار شده بود نیز توانستند مدال طلا را از آن خود کنند.

رئیس فدراسیون کشتی طی سال‌های گذشته در رویداهای مختلف، همواره اپراتور همراه اول را به‌عنوان تنها رفیق روزهای سخت این رشته ورزشی معرفی کرد و مدیرعامل اپراتور همراه اول نیز همواره حمایت از این ورزش پهلوانی با هدف کسب موفقیت‌های بیشتر در عرصه‌های ملی، جهانی و المپیک را یک رویکرد برای این اپراتور برشمرد.

همراه اول در راستای رویکرد حمایت از نخبگان ورزشی و تحویل آنان به عرصه پهلوانی خود طرح استخدام تعدادی از قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی در این اپراتور را آغاز کرده تا امکان درخشش بیشتر آنها در رقابت‌های جهانی و المپیک را فراهم سازد.

اپراتور همراه اول طی سال‌های گذشته از فدراسیون کشتی حمایت کرده و با برگزاری آیین‌های تقدیر و تجلیل از تیم‌های ملی کشتی ایران به مناسبت‌های مختلف و همچنین با اهدای جوایز سعی داشته تا نشان دهد به‌طور کامل همراه جامعه ورزشی است.

بیشتر بخوانید:
آموزش فعال یا غیرفعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول، ایرانسل و رایتل + پیشواز عبادت فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*