گوشی پوکو F6 Pro

گوشی پوکو F6 Pro، پرچمدار خوش قیمت شیائومی در راه است + مشخصات

گوشی پوکو F6 Pro به‌زودی در قامت یک پرچمدار خوش قیمت با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲، دوربین‌های توانمند و شارژ سریع عرضه خواهد شد.

به‌نظر می‌رسد که به زودی شاهد عرضه گوشی هوشمندی جدید از سری F کمپانی پوکو خواهیم بود. Poco F6 Pro که به‌تازگی در وب‌سایت معتبر صدور گواهینامه رویت شده، یک پرچمدار جذاب و قدرتمند به‌نظر می‌رسد. این محصول، نسخه قدرتمندتر و گران قیمت‌تر پوکو اف ۶ است که از اواخر سال گذشته شایعاتی را در مورد آن می‌شنویم. در ادامه، نگاهی به جزئیات تایید شده از گوشی پوکو F6 Pro می‌اندازیم.

پوکو F6 Pro مهمان FCC شد

مدتی پیش، گوشی Poco F6 Pro با شماره مدل 23113RKC6G در وب‌سایت صدور گواهینامه NBTC تایید شد. حالا، همین گوشی در وب‌سایت FCC نیز دیده شده است. بر اساس این فهرست، پوکو اف ۶ پرو به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری اختصاصی HyperOS 1.0 مبتنی بر اندروید 14 عرضه خواهد شد. همچنین، این فهرست ظرفیت باتری دستگاه را 4880 میلی‌آمپر ساعت ذکر کرده که احتمالا به‌صورت رسمی 5000 میلی‌آمپر ساعت اعلام می‌شود.

گوشی پوکو F6 Pro

از دیگر نکات تایید شده در این وب‌سایت می‌توان به پشتیبانی از شبکه‌های Wi-Fi دو بانده 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز اشاره کرد. نکته جالب شباهت زیاد شماره مدل 23113RKC6G با شماره مدل 23113RKC6C گوشی ردمی K70 است. همان‌طور که می‌دانید، ردمی K70 در نوامبر سال 2023 در چین معرفی شد. این موضوع احتمال می‌‌دهد که Poco F6 Pro نسخه تغییر نام یافته ردمی K70 برای بازار جهانی باشد.

متاسفانه، هنوز جزئیات دقیق‌تری در مورد مشخصات فنی و قابلیت‌های Poco F6 Pro منتشر نشده است. اما با توجه به احتمال تغییر برند ردمی K70، می‌توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند از صفحه‌نمایش 120 هرتز OLED با رزولوشن 2K، حداکثر روشنایی 4000 نیت و پشتیبانی از فناوری Dolby Vision بهره ببرد. همچنین، ممکن است تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2 همراه با 16 گیگابایت رم، وظیفه پردازش اطلاعات را برعهده داشته باشد که خود گویای قدرت بالای دستگاه خواهد بود.

باتری حجیم 5000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی با فناوری مدیریت باتری Surge G1 و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 120 وات همراه می‌شود. در بخش دوربین نیز گفته می‌شود که پوکو اف ۶ پرو از یک سیستم دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

پیشینه خبر:
افشای اطلاعات تازه‌ای از مشخصات گوشی پوکو F6 ؛ سرعت شارژ مثال‌زدنی و بیشتر