هواوی پورا ۷۰ اولترا

هواوی پورا ۷۰ اولترا، پرچمدار جدید چینی‌ها با دوربین قدرتمند ۱ اینچی از راه رسید

گوشی پرچمدار هواوی پورا ۷۰ اولترا – Huawei Pura 70 Ultra با دوربین قدرتمند ۱ اینچی، نمایشگر و سخت افزار پیشرفته و قیمت فضایی رونمایی شد.

هواوی با رونمایی از پرچمدار جدید خود، گوشی پورا ۷۰ اولترا، دنیای عکاسی با گوشی‌های هوشمند را متحول می‌کند. این گوشی قدرتمندترین عضو خانواده جدید هواوی پورا 70 به شمار می‌رود و با مجموعه‌ای خیره‌کننده از ویژگی‌ها، فراتر از انتظار عمل می‌کند.

مشخصات فنی خیره‌کننده هواوی پورا ۷۰ اولترا

هواوی پورا ۷۰ اولترا

قلب تپنده Huawei Pura 70 Ultra دوربین اصلی بی‌نظیر آن با حسگر غول‌پیکر ۱ اینچی است. این حسگر برای حداکثر جذب نور و ثبت جزئیات خارق‌العاده طراحی شده است؛ اما قابلیت منحصربه‌فرد این دوربین، لنز مخفی آن است. لنز دوربین اصلی به‌صورت خودکار و با استفاده از یک مکانیزم جمع‌شونده، در زمان استفاده از دوربین بالا می‌آید. این فناوری نوآورانه توسط هواوی به ثبت اختراع رسیده و حفاظت بی‌نظیری را برای لنز در برابر خط و خش تضمین می‌کند.

علاوه بر این، لنز اصلی از دیافراگم متغییر f/1.6 تا f/4.0 بهره می‌برد که انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای را در نور کم و زیاد برای عکاسی حرفه‌ای به کاربر می‌دهد. فوکوس دقیق این دوربین روی سوژه‌های متحرک، با لطف موتور پردازشگر تصویر XD Motion که توسط هواوی توسعه یافته، تضمین می‌شود.

دوربین هواوی پورا ۷۰ اولترا

علاوه بر دوربین اصلی خارق‌العاده، پرچمدار هواوی از یک لنز تله‌فوتو با حسگر 50 مگاپیکسلی و بزرگنمایی اپتیکال 3.5 برابری بهره می‌برد. این لنز با برخورداری از قابلیت فوکوس ماکرو، امکان عکاسی از فاصله نزدیک 5 سانتی‌متری را برای ثبت جزئیات ریز سوژه‌ها فراهم می‌کند. همچنین، یک لنز فوق‌عریض 40 مگاپیکسلی نیز مجموعه دوربین‌های این گوشی را تکمیل می‌کند.

هواوی پورا ۷۰ اولترا تنها در بخش دوربین یک غول قدرتمند نیست. این گوشی از یک نمایشگر خیره‌کننده 6.8 اینچی LTPO OLED با رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بهره می‌برد. درخشندگی این نمایشگر به عدد خیره‌کننده 2500 نیت می‌رسد که حتی در زیر نور مستقیم خورشید هم تصویری واضح و خوانا را ارائه می‌دهد.

نمایشگر هواوی پورا ۷۰ اولترا

قلب تپنده این گوشی، پردازنده نسل جدید Kirin 9010 است که عملکردی روان و قدرتمند را برای تمامی کارهای شما تضمین می‌کند. باتری حجیم 5200 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز این مجموعه قدرتمند را تأمین می‌کند و فناوری شارژ سریع 100 وات هواوی، خیال شما را از بابت پر شدن سریع باتری راحت می‌کند.

سیستم‌عامل HarmonyOS 4.2، تجربه کاربری روان، امن و شخصی‌سازی‌شده را برای شما به ارمغان می‌آورد. امکان برقراری تماس، ارسال پیام و حتی برقراری ارتباط اینترنتی از طریق ماهواره‌های Beidou و Tiantong، دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این گوشی به شمار می‌روند.

قیمت پرچمدار قدرتمند هواوی

هواوی پورا 70 الترا با طراحی منحصربه‌فرد، دوربین‌های فوق‌العاده و قابلیت‌های پیشرفته، انتخابی ایده‌آل برای عکاسان حرفه‌ای و افرادی است که خواهان تجربه‌ی عکاسی با گوشی هوشمند در بالاترین سطح هستند.

این گوشی در حال حاضر تنها برای بازار چین عرضه شده و قیمتی بین 1380 تا 1520 دلار آمریکا دارد. هنوز خبری از عرضه جهانی این محصول فوق‌العاده منتشر نشده است.

پیشینه خبر:
تصاویر و مشخصات گوشی های Huawei Pura 70 منتشر شد هواوی با معرفی گوشی های خانواده پورا 70 (Pura 70)، سری P را بازنشسته کرد