جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات

فراخوان دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات تمدید شد

فراخوان دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات تمدید شد. همراه اول این فراخوان را تا 27 اردیبهشت 1403 تمدید کرد.

با توجه به این‌که استقبال از فراخوان «دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات» بسیار زیاد بود، اپراتور همراه اول این فراخوان را تا تاریخ 27 اردیبهشت ماه 1403 مصادف با روز جهانی ارتباطات تمدید کرد. این جشنواره با حمایت ویژه همراه اول با رویکرد نوآوری باز به‌شکل سالانه در سطح ملی برگزار می‌‌شود.

تمدید فراخوان دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات

کمک به شکل‌گیری و تقویت زیست‌بوم نوآوری در صنعت ICT کشور نیز به‌عنوان ماموریت اصلی جشنواره «ايده تا محصول صنعت ارتباطات» محسوب می‌شود. این جشنواره برای تحقق اهداف خود از ظرفیت‌ شرکت‌های فعال و توانمند استفاده می‌کند تا بتواند به نیازهای فناورانه این زیست‌بوم پاسخ دهد.

همچنین این جشنواره با همراهی مهم‌ترين شركت‌های صنعت ارتباطات و حمايت‌های معاونت نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، سندیکای صنعت مخابرات و نظام صنفی رایانه‌ای برگزار می‌شود.

برگزارکنندگان این جشنواره برای طرح‌های برگزیده مواردی چون جوایز نقدی و سرمایه‌گذاری تا سقف 70 میلیارد تومان و جوایز غیر نقدی نظیر امکان همکاری با بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت ارتباطات، تضمین خرید، راهبری صنعتی و تخصصی را در نظر گرفتند. علاقه‌مندان تا تاریخ 27 اردبهشت 1403 می‌توانند با مراجعه به آدرس https://mci.ir/web/rd/idea-to-product در خصوص این رویداد اطلاعات بیشتری کسب کرده و طرح خود را ارسال کنند.

بیشتر بخوانید:
آموزش فعال یا غیرفعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول، ایرانسل و رایتل + پیشواز عبادت فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*