شرایط فروش دایون Y7

شرایط فروش دایون Y7 در اردیبهشت 1403

شرایط فروش دایون Y7 در اردیبهشت 1403 اعلام شد. شرکت ایلیا موتور دایون وای 7 را در اردیبهشت ماه به‌شکل فروش علی‌الحساب به بازار عرضه می‌کند.

شرکت ایلیا موتور به‌عنوان مونتاژکننده محصولات دایون چین در ایران قصد دارد شاسی بلند دایون Y7 را در اردیبهشت 1403 به‌شکل فروش علی‌الحساب به متقاضیان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش دایون وای 7 آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش دایون Y7 – اردیبهشت 1403

شرایط فروش دایون Y7

متقاضیان می‌توانند شاسی بلند دایون وای 7 را با پیش پرداخت 812 میلیون تومان در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری با موعد تحویل 90 روز کاری خریداری کنند. قیمت نهایی این خودرو نیز طبق آخرین قیمت محصول در زمان تحویل محاسبه و با ارسال دعوتنامه اعلام و دریافت خواهد شد. در این طرح سود مشارکت 24 درصد سالانه، سود تاخیر 36 درصد سالانه و سود انصراف نیز 9 درصد سالانه اعلام شده است.

دایون Y7 از یک پیشرانه 2.4 لیتری توربو یورو 5 بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 215 اسب بخار را به تولید برساند. یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک نیز قدرت تولیدی را به تمام چرخ‌ها خواهد رساند. این خودرو 7 نفره در این طرح در مدل 1403 به فروش می‌رسد. گفتنی است متقاضیان خرید این خودرو در زمان تکمیل وجه می‌توانند از تسهیلات بانکی تا سقف 700 میلیون تومان با بازپرداخت تا سقف 48 ماه نیز استفاده کنند.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*