قابلیت‌های ماهواره ای گوشی هواوی پورا 70

با اتصال ماهواره ای گوشی هواوی پورا 70، پیام و عکس بفرستید و تماس صوتی بگیرید!

قابلیت‌های ماهواره ای گوشی هواوی پورا 70 – Huawei Pura 70 به شما اجازه می‌دهد نه تنها تماس بگیرید، بلکه پیام و عکس ارسال کنید.

علی‌رغم تحریم‌های ایالات متحده آمریکا علیه هواوی، این شرکت همچنان به نوآوری ادامه می‌دهد و باعث شده این فکر به ذهن خطور کند که بدون این محدودیت‌ها چه دستاوردهایی می‌توانست داشته باشد. شاید به خاطر نیاورید، اما در تاریخ 7 سپتامبر 2022، هواوی اولین شرکتی بود که اتصال ماهواره‌ای را در یک گوشی هوشمند ارائه کرد.

گوشی هواوی میت 50

گوشی هواوی میت 50

هواوی میت 50 و میت 50 پرو با پشت سر گذاشتن معرفی سری آیفون 14 اپل با قابلیت SOS اضطراری از طریق ماهواره، تنها با اختلاف زمانی اندک، از ارسال پیام‌های متنی کوتاه و مسیریابی از طریق ماهواره با استفاده از شبکه ماهواره‌ای بِی‌دو (BeiDou) چین پشتیبانی می‌کردند.

این روند نوآوری با هواوی میت 60 پرو سال گذشته ادامه یافت که به کاربران امکان برقراری تماس ماهواره‌ای را می‌داد. فراموش نکنید که به دلیل قوانین صادراتی ایالات متحده که از ریخته‌گری‌هایی که از فناوری آمریکایی برای تولید تراشه استفاده می‌کنند، برای ارسال سیلیکون‌های پیشرفته به هواوی جلوگیری می‌کند، سری میت 60 مجبور شد از پردازنده مرکزی ٧ نانومتری (AP) Kirin 9000 استفاده کند که دو نسل از تراشه A17 Bionic سه نانومتری آیفون 15 پرو عقب‌تر است.

قابلیت‌های ماهواره ای گوشی هواوی پورا 70

قابلیت‌های ماهواره ای شگفت‌انگیز هواوی پورا 70

به‌تازگی، هواوی از اولین سری پرچمدار خود در سال 2024، خانواده هواوی پورا 70 رونمایی کرد. این سری که قبلاً با نام سری P شناخته می‌شد، به‌طور سنتی هر سال با این گوشی‌های مبتنی بر عکاسی کار خود را آغاز می‌کند و تغییر نام آن بر تمرکز این سری تأثیری نگذاشته است. بر اساس گزارش Huawei Central، هواوی یک قابلیت ماهواره ای جدید مرتبط با عکاسی را به ارسال پیام و تماس‌هایی که برای کاربران پورا 70 اولترا در دسترس خواهد بود، اضافه کرده است. این ویژگی که روی هیچ گوشی دیگری حتی جدیدترین آیفون‌ها هم وجود ندارد، اشتراک‌گذاری عکس‌های دوربین گوشی از طریق ماهواره در صورت عدم وجود سیگنال تلفن همراه است.

قابلیت‌های ماهواره ای گوشی هواوی پورا 70

علاوه بر اشتراک‌گذاری تصاویر از طریق ماهواره در پورا 70 اولترا، کاربران همچنین می‌توانند تماس‌های ماهواره‌ای برقرار کرده و پیام‌های متنی کوتاه ارسال کنند. تمام این قابلیت‌های مبتنی بر شبکه ماهواره به‌عنوان ویژگی‌هایی برای استفاده در مواقع اضطراری و عدم وجود سیگنال تلفن همراه تبلیغ می‌شوند. اشتراک‌گذاری عکس از طریق ماهواره نیازمند نصب برنامه Changlian روی گوشی فرستنده و گیرنده است. بدون نصب این برنامه، گیرنده فقط یک پیام متنی دریافت می‌کند و تصویر ارسالی را دریافت نخواهد کرد.

قابلیت‌های ماهواره ای گوشی هواوی پورا 70

پهنای باند در دسترس برای ارسال تصاویر از طریق ماهواره محدود است. در نتیجه، فایل‌های تصویری به شدت فشرده می‌شوند که منجر به مخدوش یا تار شدن تصاویر می‌شود. این یکی از دلایلی است که به کاربران گفته می‌شود این ویژگی فقط برای استفاده در مواقع اضطراری است. یک سناریوی احتمالی این است که کاربری در موقعیتی اضطراری در مکانی ناآشنا قرار گیرد و با ارسال عکسی، محل مورد نیاز برای ارسال کمک را نشان دهد.

پیشینه خبر:
هواوی پورا ۷۰ اولترا، پرچمدار جدید چینی‌ها با دوربین قدرتمند ۱ اینچی از راه رسید تصاویر و مشخصات گوشی های Huawei Pura 70 منتشر شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*