فصل ۲ سریال فال اوت - Fallout

درباره فصل ۲ سریال فال اوت – Fallout چه می‌دانیم؟

جاناتان نولان فصل ٢ سریال فال اوت را تأیید کرد. در این پست با بازیگران جدید، داستان و تاریخ انتشار فصل دوم Fallout آشنا خواهید شد.

سریال “Fallout” رسماً برای فصل دوم تمدید شد. آمازون پرایم ویدیو وقت خودش را تلف نکرد و تنها هشت روز پس از پخش فصل اول، ساخت ادامه این مجموعه اقتباسی از بازی ویدیویی محبوب فال اوت را تایید کرد. با وجود این تمدید سریع، این احتمال وجود دارد که زمان زیادی طول بکشد تا آمازون پرایم ما را دوباره به دنیای پس از فاجعه بفرستد.

خوشبختانه در اینجا چیزهایی در مورد فصل ٢ سریال فال اوت وجود دارد که می‌توانیم با شما در میان بگذاریم. به همین دلیل، خلاصه‌ای از تمام اطلاعاتی که باید در مورد فصل دوم Fallout بدانید را گردآوری کرده‌ایم که می‌تواند برای طرفداران این سریال آخرالزمانی جذاب باشد

چه کسانی برای فصل دوم سریال Fallout بازمی‌گردند؟

اطلاعیه رسمی آمازون از سه بازیگر اصلی Fallout به‌عنوان بازیگران بازگشته یاد می‌کند. بنابراین، بازگشت الا پورنل در نقش لوسی، والتون گوگینز در نقش گول و آرون موتن در نقش ماکسیموس را تایید شده بدانید. همچنین به احتمال زیاد کایل مک‌لاکلان در نقش پدر لوسی، ناظر هنک، بازخواهد گشت، به‌خصوص با توجه به صحنه مهمی که در انتهای فصل اول دارد، احتمال این اتفاق زیاد است.

فصل ۲ سریال فال اوت - Fallout

جاناتان نولان، تهیه‌کننده سریال Fallout در مصاحبه‌ای با IGN گفت: «آرون پاول هم در مراسم افتتاحیه بود، انسانی که من خیلی دوستش دارم. او بسیار مؤدب بود و اشتیاق زیادی به سریال نشان داد. حرف خاصی بین‌مان رد و بدل نشد، اما خب آدم‌های زیادی شاهد روبرو شدن طرفداران قدیمی Fallout بودند. آدم‌هایی که سال‌ها می‌شناختیدشان و حالا می‌فهمید که تمام این مدت مشغول بازی کردن بوده‌اند. خیلی جالب بود.»

در پایان فصل اول شاهد تصاویری از نیو وگاس بودیم، شهری که قبلا با نام لاس وگاس شناخته می‌شد. به نظر می‌رسد در فصل دوم، سفری به این شهر در انتظار ماست. نیو وگاس که در بازی محبوب “Fallout: New Vegas” سال ۲۰۱۰ معرفی شد، احتمالا به یکی از مکان‌های اصلی فصل دوم تبدیل خواهد شد.

فصل ۲ سریال فال اوت - Fallout

جاناتان نولان، تهیه‌کننده سریال، در مصاحبه‌ای با “The Wrap” چند سرنخ دیگر در مورد فصل آینده فاش کرد. او به مکانی خاص اشاره کرد که «به قلبم نزدیک است» و ابراز علاقه کرد که در صورت امکان، آن را در فصل دوم به تصویر بکشند. به نظر می‌رسد این اشاره به همان نگاه کوتاه‌مان به نیو وگاس در پایان فصل اول باشد.

گراهام واگنر، دیگر تهیه‌کننده سریال، هم به The Wrap گفت که شاهد حضور «دث‌کلاوها» خواهیم بود. دث‌کلاوها موجوداتی ژنتیکی جهش‌یافته با ظاهری شبیه به سوسمارهای دوپا هستند که نقش ابرشکارچی را در دنیای Fallout ایفا می‌کنند.

واگنر گفت: می‌خواستیم دث‌کلاوها را وارد داستان کنیم، اما نه به شکلی ضعیف و عجله‌ای. آن‌ها موجودات بسیار مهمی هستند. نمی‌خواستیم با معرفی آن‌ها در فصل اول، بار سنگینی بر دنیاسازی عظیمی که انجام دادیم بگذاریم. بنابراین، برای فصل دوم بسیار هیجان‌زده‌ایم که بالاخره با یکی از نمادین‌ترین عناصر بازی‌ها روبرو شویم.

هنوز مشخص نیست که فیلمبرداری فصل دوم سریال فال اوت چه زمانی آغاز می‌شود، اما می‌دانیم که محل فیلمبرداری آن کجاست. آمازون پرایم ویدیو با جابه‌جایی تولید به ایالت کالیفرنیا، موفق به دریافت ۲۵ میلیون دلار معافیت مالیاتی از این ایالت شد!

تاریخ انتشار آیا فصل ٢ سریال فال اوت

فصل ۲ سریال فال اوت - Fallout

خیر. حتی اگر فیلمبرداری این فصل در سال ۲۰۲۴ شروع شود، زودترین زمان احتمالی برای پخش آن اواخر سال ۲۰۲۵ خواهد بود. این تاریخ حتی ممکن است به سال ۲۰۲۶ هم کشیده شود. پس فعلا باید منتظر ماند و دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*