محصولات هوشمند سامسونگ

محصولات هوشمند سامسونگ با هوش مصنوعی باعث صرفه‌جویی در زمان خواهد شد

محصولات هوشمند سامسونگ با هوش مصنوعی باعث صرفه‌جویی در زمان خواهد شد. در ادامه با ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی این محصولات جدید سامسونگ آشنا می‌شویم.

جدیدترین محصولات و دستگاه‌های مجهز به هوش مصنوعی سامسونگ با ابزارهای نوآورانه و دستاوردهای جدید این شرکت در حوزه هوش مصنوعی باعث صرفه‌جویی در زمان کاربران خواهند شد. کاربران به کمک هوش مصنوعی محصولات هوشمند سامسونگ می‌توانند کارهای روزمره خود را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهند و بین کار و زندگی خود به یک تعادل برسند.

صرفه‌جویی در زمان با محصولات هوشمند سامسونگ

گوشی های سری گلکسی اس 24 سامسونگ که به‌عنوان جدیدترین گوشی های مجهز به هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) محسوب می‌شود باعث افزایش سرعت زندگی روزمره کاربران خواهند شد. قابلیت‌های متنوع هوش مصنوعی گوشی های سری گلکسی اس 24 سامسونگ باعث می‌شود تا کاربران بتوانند کارها را سریع‌تر انجام دهند که نتیجه آن صرفه‌جویی در زمان و استفاده مفیدتر از زمان خواهد بود.

محصولات هوشمند سامسونگ

قابلیت محبوب Circle-to-Search با همکاری گوگل و ابزار جستجو نوآورانه باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود در کمترین زمان ممکن دسترسی پیدا کنند. برای این‌کار کاربران فقط با کشیدن یک دایره دور هر بخشی که می‌خواهند، می‌توانند با هوش مصنوعی در مورد آن اطلاعات مناسبی را کسب کنند.

از دیگر ابزارهای ارتباطی مهم سامسونگ می‌توان به قابلیت ترجمه زنده (Live Translate) اشاره کرد که عملکردی فراتر از مرزهای زبانی را به‌همراه دارد. این مترجم هوشمند از چندین زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند و با ترجمه در لحظه مکالمات تلفنی باعث افزایش سرعت برقراری ارتباطات خارجی کسب‌وکارها خواهد شد.

محصولات هوشمند سامسونگ

دستیار چت (Chat Assist) نیز یک ابزار نوآورانه در گوشی های سری گلکسی اس 24 سامسونگ محسوب می‌شود که امکان نوشتن حرفه‌ای و اثرگذارتر در هر موضوعی را به‌همراه دارد. این دستیار با پیشنهاد اصلاح اشتباهات نگارشی و تغییر ساختار پیام باعث می‌شود تا سرعت نوشتن کاربران به زبان‌های دیگر افزایش پیدا کند و بتوانند در زمان خود به میزان چشمگیری صرفه‌جویی کنند.

سری جدید گوشی های سامسونگ به دستیار یادداشت (Note Assist) هوشمند نیز مجهز شدند که امکان ایجاد نظم و سازماندهی اسناد و مدارک مربوط به پروژه‌ها را برای کاربران به‌همراه دارد. این قابلیت می‌تواند به‌میزان چشمگیری در زمان و انرژی کاربران صرفه‌جویی کند.

محصولات هوشمند سامسونگ

مچ بند هوشمند Galaxy Fit3 به‌عنوان یکی از جدیدترین گجت پوشیدنی سامسونگ محسوب می‌شود که کاربران می‌توانند با آن بر سلامتی خود نظارت کرده و به اهداف تناسب اندام خود برسند. این مچ بند هوشمند جدید سامسونگ اکنون از نمایشگر بزرگتری نسبت به قبل بهره می‌برد و می‌تواند داده‌های مورد نیاز کاربران را سریع‌تر از قبل به آنها نشان دهد.

کاربران با این گجت هوشمند می‌توانند در هر زمان از شبانه‌روز روی وضعیت سلامتی خود نظارت داشته باشند و به اطلاعات مناسبی از عادات خواب خود دست پیدا کنند. ضمن این‌که این گجت امکان کنترل از راه دور را نیز برای دوربین گوشی به‌همراه خواهد داشت. همچنین کاربران می‌توانند از آن برای پخش محتوای دستگاه‌های متصل در اکوسیستم گلکسی نیز استفاده کنند.

جدیدترین مجموعه لوازم خانه و آشپزخانه هوشمند سامسونگ که اخیرا در رویداد جهانی «Welcome to BESPOKE AI» معرفی شدند نیز از تراشه‌ها و قابلیت‌های ارتقا پیدا کرده هوش مصنوعی، دوربین و وای فای داخلی بهره می‌برند و همچنین با پلتفرم SmartThings نیز سازگاری دارند. این محصولات سامسونگ اکنون می‌توانند سطح جدیدی از راحتی و کارایی را برای کاربران خود به‌همراه داشته باشند. سریع‌تر شدن روند کارهای رومزه باعث آسودگی بیشتر و صرفه‌جویی در زمان خواهد شد.

محصولات هوشمند سامسونگ

از جمله این محصولات جدید سامسونگ می‌توان به سری جدید یخچال درب فرانسوی Bespoke اشاره کرد که از هوش مصنوعی و پنل Family Hub+ بهره می‌برد تا نقش مرکز کنترل و مدیریت غذا در آشپزخانه را بر عهده بگیرد. سامسونگ برای این محصول رابط کاربری لمسی و نمایشگر بزرگ در نظر گرفته است که امکان اتصال به سایر دستگاه‌های اکوسیستم سامسونگ را فراهم می‌کند.

یخچال درب فرانسوی Bespoke سایر ویژگی‌های کاربردی نظیر برنامه‌ریزی روزانه، تهیه لیست خرید، دسترسی به دستور تهیه‌های متنوع، نمایش مواد غذایی داخلی یخچال و سایر عملکردهای مربوط به مواد غذایی را نیز به‌همراه دارد. این یخچال‌ها به‌عنوان مرکز سرگرمی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربران می‌توانند محتوای مورد نظر مانند موسیقی یا فیلم را در هنگام کار در فضای آشپزخانه پخش کنند.

اجاق صفحه‌ای Anyplace Induction یکی دیگر از لوازم آشپزخانه هوشمند سامسونگ محسوب می‌شود که دارای یک نمایشگر 7 اینچی بوده و می‌تواند دستور تهیه غذاهای مختلف را با کمک هوش مصنوعی به کاربر نشان دهد. همچنین کاربران، دستور غذاهایی که در اپلیکیشن Samsung Food ذخیره کردند را می‌توانند از طریق این نمایشگر مشاهده کنند. چنین قابلیتی باعث شده تا کاربران بتوانند در زمان خود صرفه‌جویی کنند.

ماشین لباسشویی و خشک‌کن Bespoke AI Laundry Combo یکی دیگر از محصولات هوشمند سامسونگ محسوب می‌شود که باعث صرفه‌جویی در زمان کاربران خود خواهد شد. سامسونگ این محصول را با شعار «کمتر انجام بده. بیشتر زندگی کن.» معرفی کرده که با استفاده از هوش مصنوعی امکانی را فراهم می‌کند تا کاربران در یک دستگاه از کارکرد دو دستگاه مختلف بهره‌مند شوند.

Bespoke AI Laundry Combo

این محصول که دارای طراحی جمع‌وجور بوده و فضای کمتری را اشغال می‌کند، به امکانات هوش مصنوعی متعددی مجهز شده تا برنامه‌های شست‌وشوی مختلفی را طبق لباس‌های کاربران پیشنهاد کند. این ماشین لباسشویی هوشمند به‌کمک الگوریتم‌های یادگیری ماشینی می‌تواند عادت شخصی کاربران را درک کرده و چرخه شستشو را در مدت کوتاهی بدون نیاز به تنظیم مجدد تکمیل کند. از این رو کاربران بدون هیچ نگرانی می‌توانند در زمان شست‌وشو و خشک کردن لباس‌ها به سایر کارهای خود بپردازند.

جارو رباتیک Bespoke Jet Bot Combo AI سامسونگ نیز به فناوری‌های هوشمندی مجهز شده تا خانه کاربران را به‌شکل بهینه نظافت کند. این جارو دارای سیستم ارتقا پیدا کرده تشخیص اشیا با هوش مصنوعی بوده و به همین دلیل می‌تواند فضاها، موانع و لکه‌های بیشتری را نسبت به قبل شناسایی کند. این محصول جدید، عملکرد خود را طبق جنس و سختی کف زمین، میزان کثیفی و نوع لکه‌ها تنظیم می‌کند و از قابلیت تی‌کشی سطوح نیز بهره می‌برد. ضمن این‌که این دستگاه به‌شکل هوشمند همواره پدهای خود را در ایستگاه‌هایی که به دیوار متصل است، تمیز خواهد کرد تا در زمان کاربران صرفه‌جویی شود.

محصولات جدید سامسونگ با هوش مصنوعی می‌توانند امکانی را فراهم کنند تا فعالیت‌های روزمره کاربران سریع‌تر از قبل انجام شوند و بتوانند در زمان خود نیز به‌میزان چشمگیری صرفه‌جویی کنند. این شرکت با استفاده از هوش مصنوعی در محصولات خود توانسته یک تجربه جدید و متفاوت را به کاربران خود ارائه دهد که باعث آسان‌تر شدن زندگی و صرفه‌جویی در زمان خواهد شد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*