بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه

همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه حضور پیدا کرد

همراه اول با هدف معرفی توانمندی‌های فنی و مخابراتی ایران در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه به نام Mobilefest حضور پیدا کرد.

اپراتور همراه اول با هدف معرفی توانمندی‌های فنی و مخابراتی ایران در نمایشگاه بین‌المللی Mobilefest حضور پیدا کرد. این رویداد به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین رویدادهای فناورانه حوزه اوراسیا محسوب می‌شود که تمرکز آن بر «شبکه‌سازی و ایجاد ارتباط با رهبران» صنعت ارتباطات از طریق مشاهده دستاوردهای تکنولوژیک برندها در بخش نمایشگاهی و دریافت بینش‌ها و تجربیات واقعی از سخنرانی‌ها و ارائه‌های تخصصی است.

حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه

مواردی چون «ارتباطات و سرویس‌های تلفن همراه»، «خدمات ابری و دیتاسنترها»، «امنیت سایبری»، «دستگاه‌ها و تجهیزات»، «بلاکچین و متاورس» و «استارتاپ‌ها» به‌عنوان بخش‌های موضوعی این نمایشگاه محسوب می‌شود که غرفه همراه اول در بخش موضوعی «ارتباطات و سرویس‌های تلفن همراه» حضور پیدا کرده است.

اپراتور همراه اول با شعار «هدف‌گیری بی‌نهایت» در محوریت محصولات، خدمات و فعالیت‌هایی در حوزه‌های «کسب و کار سازمانی»، «تحقیق و توسعه» و «سرمایه‌گذاری جسورانه» در قالب بخش نمایشگاهی در این رویداد حضور دارد تا فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری را کشف کند.

اپراتور همراه اول در این رویداد 3 روزه به‌دنبال رونمایی جدیدترین بسترهای دیجیتال توسعه‌یافته خود در حوزه‌های سلامت و توریسم و همچنین معرفی 12 سرویس دیجیتال دیگر است. همراه اول در کنار سه اپراتور اصلی تلفن همراه کشور ترکیه شامل ودافون، ترک تلکام و ترکسل در بخش نمایشگاهی Mobilefest و در قالب غرفه‌ای دو طبقه در این رویداد حضور دارد.

در این نمایشگاه حدود 300 شرکت جهانی مشارکت دارند و اپراتورهای تلفن همراه، تولیدکنندگان دستگاه‌های ارتباطی و ارائه‌دهندگان خدمات فناوری از سراسر جهان از 25 تا 27 آوریل 2024 (6 تا 8 اردیبهشت 1403) در این رویداد، محصولات و خدمات خود را به علاقه‌مندان معرفی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:
آموزش فعال یا غیرفعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول، ایرانسل و رایتل + پیشواز عبادت فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*