تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج

تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج 1403 اعلام شد

تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج 1403 اعلام شد. ایرانسل تعرفه‌های تخفیفی مکالمه، اینترنت و پیامک را برای زائران خانه خدا در نظر گرفت.

اپراتور ایرانسل به مناسبت فرا رسیدن موسم حج ابراهیمی در سال 1403 برای مشترکانی که قصد سفر به کشور عربستان را دارند، تخفیف‌های ویژه در تعرفه مکالمه، اینترنت و پیامک را در نظر گرفته است تا بتوانند در این کشور از خدمات ارتباطی ایرانسل با تعرفه‌های مقرون‌به‌صرفه استفاده کنند.

مشترکان اپراتور ایرانسل می‌توانند تا تاریخ 31 تیر 1403 با همان سیم کارت ایرانسلی خود در هزینه‌های مکالمه‌، پیامک و اینترنت خود صرف‌جویی کنند؛ چرا که این تعرفه‌ها نسبت به تعرفه اپراتورهای کشور عربستان بسیار کمتر است.

همچنین مشترکان ایرانسل در کشور عربستان از خدمات اینترنت رومینگ 5G ایرانسل نیز بهره‌مند خواهند شد. این اپراتور از آذر 1400 خدمات رومینگ بین‌الملل خود را در کشورهای امارات متحده عربی، چین، تایلند، هنگ‌کنگ، قطر، ویتنام و عربستان سعودی فراهم کرده است.

تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج 1403

تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج

اپراتور ایرانسل تعرفه‌ها و بسته‌های تخفیفی ویژه برای استفاده از خدمات رومینگ را از طریق اپراتورهای STC و Mobily برای مشترکان خود در نظر گرفته است. مشترکان این اپراتور در کشور عربستان صعودی می‌توانند بسته های اینترت ویژه حجاج را با تخفیف ویژه خریداری کنند. این بسته‌های 60 روزه به‌ترتیب با حجم 1.5 گیگابایت و قیمت 425 هزار تومان، حجم 3 گیگابایت و قیمت 600 هزار تومان و حجم 7 گیگابایت و قیمت 1 میلیون و 300 هزار تومان ارائه می‌شوند.

ضمن این‌که امکان خرید بسته ترکیبی مکالمه و پیامک نیز وجود دارد که شامل 30 دقیقه مکالمه با ایران یا عربستان و 30 پیامک با اعتبار 7 روز و با قیمت 200 هزار تومان می‌شود. مشترکان با شماره‌گیری کد دستوری #1*4*1111* یا با مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من می‌توانند این بسته‌ها را خریداری و فعالسازی کنند.

تعرفه‌های ارتباطی بدون فعال‌سازی بسته

تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج

علاوه بر این، ایرانسل هزینه هر دقیقه تماس داخلی در کشور عربستان، هر دقیقه تماس با ایران و نیز هر دقیقه تماس دریافتی در کشور عربستان را 10 هزار تومان در نظر گرفت. هزینه ارسال هر پیامک، 4000 تومان و هزینه هر مگابایت اینترنت همراه مصرفی بدون فعال‌سازی بسته نیز 3000 تومان اعلام شده است.

برای مشترکان ایرانسل طی مدتی که در عربستان حضور دارند، دریافت پیامک آنها رایگان خواهد بود و هزینه تماس ورودی و خروجی نیز طبق دقیقه و از زمان شروع مکالمه محاسبه خواهد شد. همچنین مشترکان در کشور عربستان برای شارژ کردن سیم کارت خود می‌توانند از دو روش سوپراپلیکیشن ایرانسل من یا با شماره‌گیری رایگان کد دستوری #7* استفاده کنند. ضمن این‌که روشن بودن تلفن همراه در زمان رومینگ نیز هزینه‌ای به‌همراه نخواهد داشت.

لازم به ذکر است هنگامی که اینترنت رومینگ روشن باشد، دیتایی که اپلیکیشن‌های تلفن همراه استفاده می‌کنند با هزینه رومینگ محاسبه می‌شود. از این رو کاربران باید مطمئن شوند که به‌روزرسانی خودکار و موارد مشابه در اپلیکیشن‌های نصب شده، غیر فعال باشد.

نحوه فعالسازی خدمات رومینگ

مشترکان ایرانسل با سیم کارت ایرانسلی خود می‌بایست پیش از سفر با شماره‌گیری کد دستوری #1*1111* یا با استفاده از سوپراپلیکیشن ایرانسل من، فرایند فعالسازی خدمات رومینگ را انجام دهند. برای فعالسازی رومینگ در اپلیکیشن ایرانسل من در ابتدا باید گزینه «سایر» را انتخاب کرده و در ادامه در بخش «پرونده» وارد بخش «خدمات رومینگ» شوند و رومینگ بین‌الملل سیم کارت خود را فعال سازند.

لازم به ذکر است بسته های اینترنت، مکالمه و پیامک فعال در شبکه ایران مشترکان در زمانی که به کشور عربستان سفر می‌کنند، قابل استفاده نخواهد بود و توصیه می‌شود بسته های اینترنت ویژه رومینگ را خریداری کنند.

مشترکان ایرانسل برای تماس با شماره‌های ایرانی در زمانی که در خارج از کشور حضور دارند، باید پیش‌شماره ایران یعنی 0098 را پیش از شماره اصلی درج کنند؛ مانند ۰۰۹۸۹۳۵۱۲۳۴۵۶۷ (تلفن همراه) یا ۰۰۹۸۲۱۸۷۶۵۴۳۲۱ (تلفن ثابت). اپراتور ایرانسل به مشترکان خود توصیه می‌کند پیش از این‌که به کشور عربستان سفر کنند، حداقل 100 هزار تومان در سیم کارت اعتباری خود شارژ داشته باشند و مشترکان دائمی نیز سقف مجاز سیم کارت را افزایش دهند تا در طول سفر با مشکل ارتباطی رو‌به‌رو نشوند.

همچنین بخوانید:
رویداد استارتاپی هوش مصنوعی از داده تا ثروت با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه بسته مکالمه رایگان و ارزان ایرانسل {تنها روش واقعی}

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*