پنکه سقفی جدید شیائومی

پنکه سقفی جدید شیائومی با قابلیت روشنایی و طراحی مدرن از راه رسید

پنکه سقفی جدید شیائومی با ویژگی نور با طیف کامل و شبیه‌سازی باد طبیعی انقلابی در طراحی این سبک از پنکه‌ها ایجاد می‌کند.

میجیا فن لایت – Mijia Fan Light محصول جدیدی از کمپانی شیائومی بوده که برای بازار کشور چین تولید خواهد شد. این گجت خانگی می‌تواند نورپردازی با طیف کامل داشته باشد و همچنین با القای پرتاب باد طبیعی، می‌تواند به بخشی از زندگی روزمره انسان‌ها تبدیل شود. در ادامه و بررسی مهم‌ترین قابلیت‌های این پنکه سقفی با گجت نیوز همراه باشید.

پنکه سقفی جدید شیائومی

مشخصات پنکه سقفی جدید شیائومی

میجیا فن لایت با بهره‌مندی از مهره‌های پرتاب نور خود می‌تواند نوری شبیه به نور خورشید را از خود متصاعد کند. این ویژگی به لطف پشتیبانی از سیستم پردازش رنگ Ra97 حاصل شده تا علاوه بر ایجاد نوری طبیعی و کاهش خستگی چشم، باعث بهبود کیفیت خواب و سلامت عمومی بدن شود.

یکی از حالات فعالیت این پنکه با ایجاد «احساس باد طبیعی» باعث می‌شود تا راحتی بیشتری درون محیط خانه داشته باشید. حالت‌های پرتاب باد متنوع هستند و از الگوی وزش باد در شهرهای ساحلی، باغ‌ها و اردوگاه‌ها الهام گرفته شده‌اند. این ویژگی پا را از گردش هوای ساده درون اتاق فراتر می‌گذارد و با ایجاد یک اتمسفر پایدار، استراحت یا تمرکز شما را حین روشن بودن پنکه بر هم نخواهد زد.

در پنکه سقفی جدید شیائومی حالت خواب نیز تعبیه شده و در این مود به طور خودکار سرعت پرتاب باد بر اساس دمای بدن افراد در طول شب تنظیم می‌شود. فعالیت پنکه با سر و صدای بسیار کمی همراه بوده و با ایجاد نویز تنها ۳۲ دسی‌بل، مزاحم خواب‌تان نمی‌شود.

مهندسان شیائومی در طراحی این پنکه از اینترنت اشیا نیز غافل نبوده‌اند و کاربر می‌تواند با استفاده از برنامه Mi Home پنکه را از راه دور خاموش یا روشن کرده، برنامه‌ریزی کند و به سایر قابلیت‌هایش دسترسی داشته باشد. ارتباط اینترنتی این گجت خانگی با استفاده از سیستم HyperOS Connect انجام شده و بدین وسیله می‌تواند با گجت‌های دیگر در ارتباط بماند.

اگر نگران میزان مصرف برق پنکه هستید، باید بدانید پنکه سقفی شیائومی مجهز به یک موتور برقی با توان بالا شده که حداقل انرژی را مصرف می‌کند. اما مصرف انرژی حداقلی باعث کاهش توان آن نشده و می‌تواند حداکثر تا سرعت ۱۶۰ متر بر دقیقه پرتاب باد داشته باشد. شیائومی می‌گوید هزینه مصرف برق این محصول برای ۸ ساعت استفاده در حالت خواب تنها ۰.۰۸۱ یوان (معادل حدود ۷ هزار تومان) هزینه خواهد داشت.

فارغ از تمامی ویژگی‌های پنکه سقفی میجیا، طراحان چینی این وسیله را به شکل مینیمال طراحی کرده‌اند تا با سایر اجزای مدرن خانگی هم‌خوانی داشته باشد. تنها با یک کلیک پره‌های پنکه باز می‌شوند و برای استفاده در تمامی فصول سال کارایی خواهند داشت.

قیمت‌گذاری و عرضه به بازار

در حال حاضر پنکه سقفی جدید شیائومی در مرحله تامین مالی جمعی قرار داشته و در پلتفرم Youpin شیائومی برچسب قیمتی ۷۶ دلاری دارد. در صورت تامین مالی این محصول، احتمالا در تاریخ ۹ می (۲۰ فروردین) بارگیری آن جهت عرضه به بازار آغاز خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید: آخرین قیمت تلویزیون های شیائومی در بازار ایران – اردیبهشت ۱۴۰۳ شیائومی از خاص‌ترین لامپ رومیزی خود رونمایی کرد گجت جدید شیائومی یک چراغ خواب هوشمند است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*