لامپ رومیزی شیائومی

شیائومی از خاص‌ترین لامپ رومیزی خود رونمایی کرد

شیائومی از دو مدل لامپ رومیزی جدید Table Lamp 2 و Lamp 2 Lite رونمایی کرده که با قابلیت‌هایی جالب خود زینت‌بخش منزل شما می‌شوند.

برند شیائومی اخیرا در چین از دو مدل لامپ رومیزی جدید با نام‌های Mijia Table Lamp 2 و Lamp 2 Lite رونمایی کرده که با توجه به طراحی آن می‌توانند برای مطالعه و یا کار مناسب باشند. قیمت مناسب و رقابتی این لامپ های رومیزی شیائومی در کنار مشخصات جذاب باعث شده در زمان کوتاهی به یکی از خاص‌ترین محصولات میجیا که یکی از زیرمجموعه برندهای شیائومی است، تبدیل شود.

لامپ های رومیزی جدید شیائومی

طبق آخرین اطلاعات ارائه شده در اخبار تکنولوژی، این لامپ های رومیزی قابلیت‌هایی مانند امکان اتصال به سیستم عامل هایپراواس و چند مورد دیگر دارند که اگر علاقه‌مند هستید در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

چراغ رومیزی میجیا Table Lamp 2

این چراغ با سر 60 سانتی‌متری و استفاده از 112 عدد لامپ ال‌ای‌دی در رده روشنایی خواندن و نوشتن نمره AA و در رده یادگیری نیز توانسته نمره AAAA را کسب کند. در نتیجه تمامی این امتیازها می‌توان گفت که این لامپ می‌تواند نور را به طور مساوی با روشنایی محیط توزیع کند تا تابش خیره کننده و فشار چشم را به حداقل برسد.

لامپ Table Lamp 2 توانسته نمره Ra97 را در رندر رنگ کسب کند که نشان می‌دهد که رنگ‌ها در زیر نور این لامپ همانطور که باید ظاهر می‌شوند. در مورد این تست باید گفت که در رندر رنگ ظاهر شده، برای نمره 1 تا 100 در نظر گرفته می‌شود و هر چه که نمره کسب شده به 100 نزدیک‌تر باشد، یعنی جلوه رنگ‌ها در زیر نور این چراغ و در مقایسه با نور خورشید طبیعی‌تر بوده و تفاوتی نداشته است.

چراغ رومیزی میجیا Table Lamp 2

چراغ رومیزی میجیا Table Lamp 2

چراغ رومیزی شیائومی میجیا 2 همچنین می‌تواند با اکوسیستم خانه هوشمند شیائومی که توسط سیستم عامل هایپراواس طراحی شده متصل شود تا بتوانید لامپ را از طریق دستورات صوتی یا از طریق دستگاه‌های دیگر موجود در شبکه خانه هوشمند خود هم کنترل کنید.

همچنین محور قابل تنظیم این لامپ به کاربر امکان می‌دهد تا بتواند از هر طرف تا 25 درجه زاویه چراغ را تغییر دهد. برای اطمینان بیشتر نیز باید گفت که بنابه تست‌های انجام شده می‌توان زاویه سر این چراغ را تا 10 هزار بار بدون شکستن و یا آسیب تغییر داد.

چراغ رومیزی Mijia 2 در چین با قیمت 199 یوان (28 دلار) در سایت‌های چینی برای خرید در دسترس بوده و احتمالا پس از مدتی به دیگر کشورها نیز می‌رسد.

چراغ رومیزی میجیا Lamp 2 Lite

همانطور که از نام این محصول پیداست، این چراغ یک گزینه مقرون به‌صرفه تر از نسخه قبلی بوده که تنها با قیمت 79 یوان (حدودا 11 دلار) همچنان برخی مشخصات جذاب را دارد.

این لامپ دارای امتیاز نورسنجی CQC AA برای ارائه یکنواختی نور در یک منطقه مرکزی به ابعاد 30 در 50 سانتی‌متر است.  همچنین شاخص رندر رنگ چراغ میجیا 2 لایت، Ra90 بوده که همچنان در ناحیه‌ای قرار می‌گیرد که لامپ می‌تواند رنگ‌ها را نسبتاً خوب ارائه دهد.
علاوه‌بر این، لامپ میجیا Lamp 2 Lite دارای یک لنز اپتیکال سفارشی با قابلیت عبور 53 درصد است که از سوزش چشم هنگام نگاه مستقیم به منبع نور جلوگیری می‌کند.

چراغ رومیزی میجیا Lamp 2 Lite

چراغ رومیزی میجیا Lamp 2 Lite

با توجه به قابلیت‌های تنظیم، چراغ Lamp 2 Lite با اتصال سه محوره برای سر، قطب و پایه لامپ به شما امکان می‌دهد تا موقعیت چند زاویه‌ای چراغ را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید.

ایمنی نکته دیگری است که شیائومی در این چراغ‌ها روی آن کار کرده که با فیلتر نور آبی RG0 باعث می‌شود تا با حداقل کردن نور آبی ساطع شده، خستگی و آسیب چشم‌ها کاهش یابد. علاوه‌بر این، فیلتر RG0 کمک می‌کند تا نور بدون سوسو زدن منتشر شود تا باز هم از خستگی چشم جلوگیری شود.

در گجت نیوز بخوانید:
لامپ هوشمند شیائومی با قابلیت کنترل از طریق صدا و قیمت ۳۰۰ دلار معرفی شد آیا می‌دانستید که چرا لامپ‌های LED بهتر از لامپ‌های رشته‌ای هستند؟ هر آنچه که باید در مورد لامپ های هوشمند قبل از خرید آنها بدانید لامپ هشدار هوشمند MIJIA شیائومی، طلوع و غروب آفتاب را به خانه شما می‌آورد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*