تولید محتوا

اگر تولید محتوا می‌کنید این سایت را حتما ببینید!

اگر شما هم در زمینه تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی فعالیت دارید، یا علاقه‌مند به تولید محتوا هستید، باید بدانید تکنیک‌ها و ابزارهای آماده بسیاری وجود دارد، که کار شما را برای تولید محتوا بسیار ساده‌تر و باکیفیت‌تر می‌کند و در عین حال سرعت عمل شما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. استفاده از منابع آماده، تکنیکی است که همه حرفه‌ای‌های این زمینه از آن برای تولید محتوا استفاده می‌کنند.

آشنای با ابزارهای آماده تولید محتوا

حتما می‌دانید در پروسه تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی، وب سایت یا تبلیغات از نرم افزارهای متعددی استفاده می‌شود، مانند نرم افزارهای: افترافکت، پریمیر، داوینچی ریزالو، فتوشاپ و ده‌ها نرم افزار تخصصی دیگر. نکته مهم برای کار با این ابزارها این است که منابع آماده بسیار زیادی برای آن‌ها وجود دارد که کار را برای شما بسیار ساده‌تر می‌کند.

برای مثال شما به‌راحتی می‌توانید با استفاده از پروژه آماده پریمر، ویدیوهای تخصصی و حرفه‌ای ایجاد کنید، یا فقط با ویرایش کردن یک طرح لایه باز فتوشاپ به سرعت یک طرح گرافیکی جذاب برای محصول خود آماده کنید. در ادامه با برخی از این منابع آماده آشنا می‌شویم و سایت سیجی کوک را برای دانلود منابع آماده حرفه‌ای به شما معرفی می‌کنیم.

آشنای با سایت CGKOK.COM

سایت سیجی کوک یکی از به‌روزترین منابع دانلود ابزارهای آماده طراحی گرافیک، تدوین و فیلم‌سازی است. آرشیو بزرگی از طرح‌های لایه باز فتوشاپ، تصاویر وکتور متنوع، پروژه‌های آماده افترافکت، پریمیر، داوینچی ریزالو و فاینال کات، پریست‌های آماده، افکت‌های صوتی حرفه‌ای و ده‌ها مورد دیگر از ابزارهای آماده و از پیش طراحی شده در سیجی کوک موجود است و می‌توانید از این سایت برای دانلود منابع مورد نیاز خود استفاده کنید.

استفاده از طرح‌های لایه باز حرفه‌ای و پروژه‌های آماده ویدیویی به شما کمک می‌کند، یک محتوای حرفه‌ای و خلاقانه را در کمترین زمان ممکن آماده و ارائه نماید.

آشنایی با پروژه آماده افترافکت

پروژه آماده افترافکت مجموعه‌ای از فایل‌ها، جلوه‌های ویژه، انیمیشن‌ها و ابزارهایی است که برای استفاده در نرم‌افزار افترافکت طراحی شده‌اند. این پروژه‌های آماده معمولاً شامل جلوه‌های ویژه متنوعی مانند افکت‌های ویدئویی، ترنزیشن‌ها، لوگو‌های انیمیشنی، عناوین دینامیک و… هستند که کاربران می‌توانند آن‌ها را به پروژه‌های خود اضافه کنند و به‌راحتی از آن‌ها در ایجاد و ویرایش ویدئوها و انیمیشن‌ها استفاده کنند.

کار با این پروژه‌ها بسیار ساده و سریع است، فقط کافی است متن‌های پروژه را تغییر دهید، تصاویر و ویدیوهای خود را جایگزین کنید و در صورت نیاز رنگ‌ها را تغییر دهید. تغییر این موارد با توجه به این‌که همه پروژه‌ها راهنمای استفاده دارند، بسیار ساده است و نیاز به دانش تخصصی بالای در افترافکت ندارد، می‌توانید برای دانلود بهترین پروژه های آماده افترافکت وارد سایت CGkok شوید.

ساخت استوری موشن حرفه ای با افترافکت

اگر بخواهیم برای استفاده از پروژه‌های آماده افترافکت در تولید محتوا مثالی برای شما بیاوریم، به ساخت استوری موشن اینستاگرام با پروژه‌های آماده اشاره می‌کنیم. ساخت استوری موشن معمولا سخت و زمان‌بر است، اما با استفاده از پروژه‌های آماده گاها کمتر از 5 دقیقه می‌توانید یک استوری موشن حرفه‌ای برای اینستاگرام در هر موضوعی آماده کنید.

فقط کافی است فایل آماده استوری موشن را در افترافکت باز کرده و محتوای آن را تغییر دهید، تصویر محصول خود را جایگزین کنید، متن‌های خود را در پروژه قرار دهید و از پروژه خروجی بگیرید، اگر به ساخت استوری موشن علاقه دارید پیشنهاد می‌کنم با دانلود استوری موشن آماده برای افترافکت از سایت سیجی کوک کار خود را با استفاده از منابع آماده شروع کنید.

تولید محتوا

آشنایی با پروژه آماده پریمیر

پروژه‌های آماده پریمیر، مجموعه‌ای از فایل‌ها، کلیپ‌ها، جلوه‌های ویژه، افکت‌ها و الگوهایی هستند که برای استفاده در نرم‌افزار پریمیر طراحی شده‌اند. این پروژه‌ها به کاربران امکان می‌دهند تا با استفاده از آن‌ها به‌راحتی ویدئوهایی حرفه‌ای را ایجاد کنند. از جمله مواردی که در این پروژه‌های آماده می‌توان یافت عبارتند از: کلیپ‌های اسلایدشو، ترنزیشن‌ها، افکت‌های ویدئویی، الگوهای تایتل، الگوهای انیمیشنی، صداها و… است.

استفاده از پروژه آماده پریمیر برای ساخت ویدیو از تکنیک‌های رایج بین کاربران حرفه ای این نرم افزار است. اگر شما هم از پریمیر برای ساخت ویدیوهای خود استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم منابع آماده این نرم افزار را از بخش پروژه آماده پریمیر سایت سیجی کوک دانلود کنید.

آشنایی با طرح لایه باز فتوشاپ

طرح لایه باز فتوشاپ یک فایل پروژه طراحی گرافیکی است که با استفاده از نرم‌افزار Adobe Photoshop ایجاد می‌شود و شامل لایه‌های مختلفی است که هر کدام می‌توانند جداگانه ویرایش شوند. این فایل‌های آماده به طراحان کمک می‌کند تا بسیار ساده‌تر و سریع‌تر و فقط با ویرایش لایه‌های آماده پروژه یک طرح گرافیکی جذاب را آماده ارائه کنند.

استفاده از طرح لایه باز آماده از روش‌های رایج بین طراحان گرافیک است. اگر شما هم در تولید محتوای خود نیاز به منابع آماده گرافیکی دارید، می‌توانید این طرح‌های لایه باز فتوشاپ را از سایت سیجی کوک دانلود کنید.

تولید محتوا

آشنایی با پروژه آماده داوینچی ریزالو

پروژه‌های آماده داوینچی ریزالو، مجموعه‌ای از فایل‌ها، صحنه‌ها، جلوه‌های ویژه، الگوها و ابزارهایی هستند که برای استفاده در نرم‌افزار داوینچی ریزالو طراحی شده‌اند. این پروژه‌ها شامل جلوه‌های ویدئویی متنوع، ترنزیشن‌ها، الگوهای تایتل، افکت‌های صوتی، فیلترها و… می‌باشند که به کاربران امکان می‌دهند به‌راحتی و به‌سرعت ویدئوهای حرفه‌ای را ایجاد و ویرایش کنند.

اگر از داوینچی برای تولید ویدیوهای خود استفاده می‌کنید، باید بدانید که سایت سیجی کوک یکی از بهترین منابع دانلود ابزارهای آماده این نرم افزار است.

سایر منابع آماده گرافیکی برای تولید محتوا

علاوه بر موارد فوق، تمامی ابزارهای که برای طراحی گرافیکی، تدوین و ساخت ویدیوهای حرفه‌ای به آن نیاز دارید در سایت سیجی کوک موجود است، از یک آرشیو بزرگ از تصاویر وکتور حرفه‌ای و لوگو‌های آماده گرفته تا پریست‌های خلاقانه، ابزارهای آماده فتوشاپ، قالب‌های آماده پاورپوینت و ایندیزاین و هزاران مورد دیگر را می‌توانید دریافت کنید.

سایت سیجی کوک منبع دانلود ابزار های آماده برای تولید محتوا

تولید محتوا همیشه زمان‌بر و پرهزینه بوده است، اما با استفاده از منابع آماده‌ای که در اختیار شماست می‌توانید این کار را تا حد زیادی ساده‌تر و سریع‌تر کنید، سایت CGkok.com یکی از منابع بزرگ این ابزارهای آماده در ایران است که می‌توانید به‌راحتی فایل‌های آماده برای نرم افزارهای مختلف را از این سایت دانلود کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*