ام وی ام X77 مدیران خودرو

ام وی ام X77، محصول جدید مدیران خودرو؛ تیگو 7 در قالبی جدید

بر اساس شنیده‌های اخیر، مدیران خودرو به دنبال عرضه کراس اووری جدید با نام ام وی ام X77 است. در ادامه جزئیات بیشتر ایکس 77 را مطالعه کنید.

در بحبوحه حواشی اکسل عقب ایکس ۵۵ پرو و مدیران خودرو که این روزها توجه دنبال‌کنندگان اخبار خودرو را به خود جلب کرده است، گزارش‌ها نشان می‌دهند مدیران خودرو قصد عرضه محصولی جدید با نام ام وی ام X77 را دارد. ام وی ام X77 در اصل یک کراس اوور جدید توسعه یافته بر پایه تیگو 7 است که با نمای بیرونی و کابین جدید و مشخصات فنی به‌روزشده روانه بازار ایران خواهد شد.

عرضه کراس اوور جدید ام وی ام X77

ام وی ام ایکس 77 مبتنی بر تیگو 7 نسل اولی ساخته شده که پیش‌تر تحت عنوان تیگو 7 IE در ایران به عرضه رسیده است. هرچند تیگو 7 نسل قبلی نقش پایه ایکس 77 را ایفا می‌کند، این کراس اوور جدید مدیران خودرو از همه جهات برای هماهنگی با المان‌ها و تکنولوژی‌های روز، به‌رزورسانی می‌شود. البته هنوز تصویر یا جزئیاتی رسمی از سوی مدیران خودرو درباره این محصول جدید به اشتراک گذاشته نشده است و باید منتظر معرفی آن در آینده بود.

با وجود این‌که جزئیاتی درباره ام وی ام X77 در دسترس نیست، شنیده‌ها حکایت از این دارند که این خودرو جلوپنجره‌ای بزرگ با میله‌های کرومی عمودی به‌جای طرح کهکشانی، سپر ساده‌تر و چراغ‌های عقب به هم پیوسته دارد. در واقع به‌نظر می‌رسد این محصول جدید MVM از لحاظ طراحی نمای بیرونی به سمت تیگو 7 فیس لیفت و تیگو 8 پرو متمایل شده است. این موضوع برای کابین آن هم صدق می‌کند و در کابین 77 امکاناتی نظیر نمایشگر دوگانه عریض و سانروف پانورامیک در دسترس قرار خواهند داشت.

ام وی ام X77 مدیران خودرو

این شاسی بلند چینی جدید از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر خطی توربوشارژ برای تامین قوای محرکه خود بهره می‌برد. این موتور می‌تواند حداکثر 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و نیرو محرکه را به‌واسطه یک گیربکس دو کلاچه 6 سرعته به‌جای گیربکس متغیر پیوسته یا همان سی‌وی‌تی به محور جلو هدایت می‌کند.

اواخر سال گذشته مدیر بازاریابی برند ام وی ام مدیران خودرو اعلام کرد رونمایی ایکس 77 در شهریور یا مهر 1403 صورت خواهد گرفت. در صورتی که تغییری در برنامه‌های مدیران خودرو صورت نگرفته باشد، کمتر از 6 ماه تا رونمایی رسمی از این خودرو جدید فاصله داریم. همچنین گفتنی است که اخیراً در نمایشگاه خودرو پکن، تیگو 4 جدید یا به‌عبارتی دیگر، ام وی ام ایکس 55 پرو فیس لیفت به رسانه‌های ایرانی نمایش داده شد و انتظار می‌رود مدیران خودرو در آینده، این شاسی بلند را به سبد محصولات خود اضافه کند.

از دست ندهید:
چری تیگو ۹ پلاگین هیبریدی معرفی شد + مشخصات فنی و قیمت شاسی بلند جدید مدیران خودرو چری اومودا ۷ معرفی شد؛ عضو جدید فونیکس مدیران خودرو؟ مقایسه لوکانو 8 و اکستریم VX ؛ جدال پادشاهان چینی در ایران اولین فراخوان سراسری خودرو در ایران توسط مدیران خودرو به زودی انجام می‌شود