ادوبی فلش پلیر، خطرناک‌تر از همیشه؛ دانلود پچ امنیتی مرتبط

فلش پلیر، یکی از پرکابردترین ابزارها در  اینترنت است و مطمئنا هر چیزی که به اینترنت مربوط می‌شود، به واسطه‌ی بزرگی این فضا، در مجاورت خطرات متعددی قرار می‌گیرد. اما آنچه که به تازگی کشف شده، نقص امنیتی عظیم ادوبی فلش پلیر است؛ حفره‌ای که تا کنون بسیاری از کاربران در دام هکران فضای مجازی گرفتار کرده است.همانطور که امروز در مطلب دیگری به این موضوع پرداختیم ، حالا ادوبی دست به کار شده و با ارائه یک پچ امنیتی، سعی در رفع باگ جدید فلش پلیر کرده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

فلش پلیر علی‌رغم تلاش‌های ادوبی، همواره نقوص امنیتی فراوانی داشته و کاربران را تا کام هک شدن می‌کشاند. اما در جدیدترین اعلامیه، ادوبی به پا بر جا بودن یک نقص امنیتی بزرگ مهر تایید زد. یک حفره‌ی بسیار عمیق در دل این نرم‌افزار که به هکران اجازه می‌دهد تا به طور کلی کامپیوتر کاربر را تجت کنترل درآورند. به این ترتیب، ادوبی پچ امنیتی مهمی را ارائه کرد، تا مورد دسترس کاربران ویندوز، مک، اندروید، iOS، و سیستم عامل کروم قرار بگیرد. چرا که پلتفرم‌های یاد شده، قطب اصلی حملات هکران اینترنتی شناخته می‌شوند.

به سبب حفره‌های امنیتی عظیم در فلش پلیر، شرکت‌های بزرگ نیز به معنای واقعی از آن متنفر هستند. در یکی از آخرین اقدامات، فیس‌بوک تمامی تبلیغات مبتنی بر فلش را مسدود کرد و به تکنولوژی های دیگری روی آورد؛ با وجود اقدامات این‌چنینی، مطمئنا شما هم  حدس زده‌اید که نرم افزار مذکور تا چه میزان خطر نفوذ به سیستم را افزایش می‌دهد.

همانطور که گقته شده، ادوبی برای آن دسته کاربرانی که همچنان از فلش پلیر استفاده می‌کنند، پچ امنیتی مهمی را ارائه کرده که می‌توانید از این لینک دریافت کنید. دانلود و نصب آن برای کسانی که از فلش پلیر استفاده می‌کنند امری ضروری تلقی می‌شود.

منبع: gizmodo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. Access Denied
    You don’t have permission to access “http://helpx.adobe.com/security/products/flash-player/apsb16-08.html?” on this server.

    Reference #18.5f5b6068.1457951746.474dde1f

    سلام..لینک کار نمیکنه