پنگوئنی که ۸ هزار کیلومتر برای دیدن ناجی خود شنا کرد

نگهداری حیوانات وحشی در برزیل، طبق قانون اساسی این کشور، ممنوع است؛ اما دیندیم (Dindim) داستان ما، هر سال ۸ هزار کیلومتر شنا می‌کند تا کسی که او را از خطر مرگ نجات داد را ملاقات کند. کسی که او را برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ دید. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

یک ماهی‌گیر ۷۱ ساله‌ی بازنشسته به نام ژائو پریرا د سوزا (Joao Pereira de Souza) که در آمریکای جنوبی – برزیل زندگی می‌کند، در سال ۲۰۱۱ پنگوئن مجلانیکی (نوعی نژاد پنگوئن) را دید که در حال غرق شدن در نفت است. او به کمک یکی از دوستانش، این حیوان زبان بسته را نجات داد و به او سلامتی دوباره بخشید. او بعد از مدتی دریافت که Dindim نمی‌خواهد او را ترک کند و به او وابسته شده است؛ ولی با این وجود De Souza او را به طبیعت برگرداند. سال بعد از واقعه، چیز عجیبی مشاهده کرد؛ پنگوئنی که او یک سال پیش نجات داده بود، حدود ۸ هزار کیلومتر از قبیله‌ی خود فاصله گرفته بود، تا منجی‌اش را ببیند!

De Souza در مصاحبه‌ای اعلام کرد:

وقتی او برگشت، من بسیار شگفت زده شدم و نگذاشتم کسی حتی دست به او بزند. او به آغوش من آمد و خستگی خود را در کرد. من او را حمام کردم، به او غذا دادم و با او بازی کردم.

این پنگوئن بعد از سال ۲۰۱۲، هر سال به ملاقات منجی پیرش می‌آید و از این دیدار خسته نمی‌شود، چرا که اگر دِ سوزا نبود این پنگوئن وفادار جان خود را از دست می‌داد.

منبع: BoredPanda

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه