کنفرانس SCIoT 2024

کنفرانس SCIoT 2024 با حمایت همراه اول برگزار می‌شود

هشتمین کنفرانس بین‌المللی شهرهای هوشمند، اینترنت اشیا و کاربردها (کنفرانس SCIoT 2024) با حمایت همراه اول طی بازه 25 و 26 اردیبهشت 1403 برگزار می‌شود.

هشتمین کنفرانس بین المللی شهرهای هوشمند، اینترنت اشیا و کاربردها (SCIoT 2024) قرار است توسط گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه فردوسی مشهد طی  همکاری با دانشگاه اصفهان و با حمایت اپراتور همراه اول طی بازه سه شنبه 25 و چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شود.

برگزاری کنفرانس SCIoT 2024 

از محورهای هشتمین کنفرانس بین‌المللی شهرهای هوشمند، اینترنت اشیا و کاربردها می‌توان به «شبکه و ارتباطات در اینترنت اشیا، «اینترنت اشیا، زنجیره بلوکی و فناوری دفتر کل توزیع شده»، «شهر هوشمند، هوش مصنوعی و مهندسی داده»، «شهر هوشمند، شبکه‌های اجتماعی و جمع‌سپاری»، «امنیت و محرمانگی در اینترنت اشیا» و «اینترنت اشیا، صنعت نسل چهارم و کاربردهای هوشمند» اشاره کرد.

همچنین در این رویداد، بخش‌های جانبی متنوعی از جمله «نمایشگاه»، «کارگاه‌ها»، «پنل‌ها» و «نشست‌های تخصصی» نیز برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است این کنفرانس یک انجمن بین‌المللی محققان و متخصصان برای تبادل نظر و بینش درباره آخرین پیشرفت‌ها و چالش‌ها در زمینه شهرهای هوشمند، اینترنت اشیا و برنامه‌های کاربردی محسوب می‌شود.

پیشینه خبر:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) همراه اول کارفرمای برتر سلامت محور تهران شد فراخوان تامین‌کنندگان گوشی همراه توسط همراه اول آغاز شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*