3 نرخی شدن بنزین

ماجرای 3 نرخی شدن بنزین به کجا رسید؟

ماجرای 3 نرخی شدن بنزین که شایعات آن از مدت‌ها پیش مطرح شده، نگرانی‌های زیادی درباره احتمال افزایش قیمت سوخت برانگیخته است.

در جدیدترین اخبار داخلی و پیرو شایعات سه نرخی شدن بنزین، یک عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگویی اعلام کرده که اگرچه در حال حاضر چنین طرحی در دستور کار نیست، اما اختیار این تصمیم در هر حال با دولت است.

احتمال 3 نرخی شدن بنزین چقدر است؟

مالک شریعتی، نماینده مجلس شوای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره شایعات سه نرخی شدن بنزین می‌گوید که اگرچه اختیار چنین تصمیمی با دولت است، اما تاکنون چنین طرحی توسط دولت به مجلس ارائه نشده یا مجلس مجوزی با این موضوع به دولت ارائه نکرده است.

3 نرخی شدن بنزین

به‌گفته شریعتی، تبصره هدفمندی همچنان بر اساس نرخ‌های سال گذشته تنظیم شده و در نتیجه، دولت نباید برنامه‌ای برای افزایش قیمت سوخت یا سه نرخی کردن آن داشته باشد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر این‌که هدف نهایی مجلس و دولت، مدیریت مصرف سوخت است و نه افزایش قیمت آن، می‌گوید در هر حال باید برای افرادی که مصرف بنزین بالایی دارند فکر عاجلی کرد.

از دست ندهید:
ایرانی ها حدود ۳ برابر میانگین جهانی سوخت مصرف می‌کنند قیمت هر لیتر بنزین معمولی ۴۰ هزار و سوپر ۵۹ هزار تومان؛ بنزین در عراق گران شد خودروهای فاقد بیمه از سهمیه سوخت محروم می‌شوند اگر فکر می‌کنید خودروهای برقی پاک هستند، سخت در اشتباهید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*