پروژه های ارتباطی همراه اول

پروژه های ارتباطی همراه اول با دستور رئیس جمهور افتتاح شد

پروژه های ارتباطی همراه اول شامل راه اندازی سایت 5G و سایت‌های اینترنت پرسرعت روستایی با دستور رئیس جمهور افتتاح شد.

پروژه های بزرگ ارتباطی همراه اول در کشور شامل راه‌اندازی سایت 5G و سایت‌های اینترنت پرسرعت روستایی امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 در آستانه روز جهانی ارتباطات با دستور سیدابراهیم رئیسی (رئیس جمهور کشور) افتتاح شد. همچنین اپراتور همراه اول قرارداد خرید تجهیزات بومی را نیز با سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی امضا کرد.

افتتاح سایت 5G همراه اول در کتابخانه ملی ایران

اپراتور همراه اول که به‌عنوان رکورددار سرعت اینترنت 5G در محیط واقعی و تعداد سایت نسل 5 در ایران شناخته می‌شود، از دومین سایت 5G خود در اراضی عباس آباد (کتابخانه ملی ایران) با بالاترین تکنولوژی بهره‌برداری کند و تعداد سایت‌های نسل پنجم خود در کشور را به 950 سایت افزایش دهد. این اپراتور به درخواست عیسی زارع پور (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) و در حضور رئیس جمهور، فرایند تست سرعت 5G را نیز انجام داد و طی آن کاربری که به‌شکل ویدیو کنفرانس در کنار سایت 5G همراه اول در کتابخانه ملی ایران بود توانست به سرعت دانلود 1013 مگابیت بر ثانیه برسد.

همراه اول

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم گزارشی از وضعیت توسعه شبکه‌های ثابت و سیار طی یک سال اخیر را به رئیس جمهور ارائه کرد و گفت از سال گذشته تا به امروز موفق شدیم 1200 سایت 5G را به شبکه اضافه کنیم که با 600 سایت قبلی در مجموع تعداد سایت نسل پنجم کشور به 1800 سایت رسید.

انعقاد قرارداد خرید آنتن‌های هیبرید تولید داخل

همراه اول به‌عنوان حامی صنعت و فرآیندهای بومی‌سازی فناوری در کشور در جریان آیین امضای قرارداد خرید تجهیزات بومی اولویت‌دار شبکه ملی اطلاعات و توسعه صادرات یک قرارداد «خرید 1000 عدد آنتن هیبرید 32 پورت ‌تولید داخل» را با سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به امضا رساند.

افتتاح سایت‌های اینترنت پرسرعت روستایی

از دیگر پروژه‌های ارتباطی افتتاح شده همراه اول می‌توان به افتتاح سایت‌های روستایی در «دربیدو استان فارس» و «ابراهیم آباد استان زنجان» اشاره کرد که اپراتور همراه اول آن را در راستای تعهد به اجرای پروژه‌های توسعه روستایی USO و اتصال روستاهای بالای 20 خانوار انجام داد. همراه اول با افتتاح سایت‌های روستایی استان‌های فارس و زنجان توانست مجموع سایت‌های روستایی را از ابتدای اجرای پروژه USO در سراسر کشور به 5535 سایت در 10276 روستا افزایش دهد.

همچنین افتتاح پروژه‌های امروز باعث شد تا میزان پوشش این اپراتور در استان فارس به 1424 روستا با 636 سایت جدید و ارتقای تکنولوژی در طرح USO برسد. پوشش اپراتور همراه اول در زنجان نیز با 194 سایت جدید و ارتقای تکنولوژی به 256 روستای بالای 20 خانوار در پروژه USO رسید.

اپراتور همراه اول همواره طی فعالیت خود روی نوآوری و پیشرفت فناوری تمرکز دارد تا به نیازهای در حال تکامل مشتریان خود پاسخ دهد. در همین راستا این اپراتور همواره در ارائه خدمات ارتباطی سیار پیشگام بوده و توانسته اینترنت پرسرعت مبتنی بر نسل‌های نوین ارتباطی را در سراسر کشور ارائه دهد و راه‌حل‌های دیجیتال را در اختیار مشترکانش بگذارد. اپراتور همراه اول به‌دلیل این‌که در شکل دادن به چشم‌انداز مخابراتی ایران دارای نقش اساسی است، لقب لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال را از آن خود کرده است.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) همراه اول کارفرمای برتر سلامت محور تهران شد فراخوان تامین‌کنندگان گوشی همراه توسط همراه اول آغاز شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*